اندروید O به احتمال زیاد در 21 آگوست عرضه خواهد شد

گزارش‌ها در مورد تاریخ عرضه جدیدترین نسخه اندروید یعنی اندروید O بسیار گیج‌کننده است. اگرچه انتظار می‌رود که گوگل، اندروید O که جدیدترین پلتفرم گوشی‌های موبایل بوده را در این ماه عرضه کند، اما اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه این محصول توسط این غول جستجوی اینترنتی وجود ندارد.

در مقاله‌ای که در وب‌سایت AndroidPolice و توسط دیوید روداک منتشر شده، این فرد ادعا می‌کند که گوگل احتمالا اندروید O را برای گوشی‌های پیکسل خود و بعد از 21 آگوست روانه بازار خواهد نمود. وی اذعان نمود که اطلاعات تائید نشده‌ای در اختیار دارد که براساس آن گوگل برنامه‌ای برای عرضه این محصول در 21 آگوست، روز خورشید گرفتی، خواهد داشت.

اطلاعات بیشتری که در زمینه محصول آتی اندروید به گوشی می‌رسد، توسط ایوان بلاس بوده که وی می‌گوید عرضه اندروید O برای 21 آگوست برنامه‌ریزی‌ شده است. علاوه‌بر این، نسخه جدید اندروید براساس آخرین شایعات در روز 21 آگوست روانه بازار خواهد شد.

البته تاریخ دقیق این امر موضوع بسیار مهمی نبوده و مطمئننا تا اواخر ماه جاری یعنی آگوست، این مهم رخ می‌دهد. در حدود یک هفته تا انتشار اندروید O زمان‌ داریم و باید بدانید که چنین شایعاتی کاملا عادی بوده و تا چند روز دیگر اطلاعات دقیق‌تری به دست خواهیم آورد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH