خودنمایی سامسونگ گلکسی نوت 8 با پردازنده اسنپدراگون 835 در بنچمارک گیک‌بنچ

روز گذشته نتایح عملکرد مدل مجهز به پردازنده اگزینوس 8895 گوشی گلکسی نوت 8 در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد. محصولی که از شماره مدل SM-950F بهره می‌برد و قرار است به عنوان نسخه بین‌المللی، روانه بازار کشورهای مختلف جهان شود.

اما مطابق با روالی که سامسونگ از چند سال اخیر در پیش گرفته، این شرکت مدل دیگری از گلکسی نوت 8 را برای عرضه در بازار آمریکا آماده کرده که این گوشی به جای پردازنده سری اگزینوس، از چیپ‌ست اسنپدراگون 835 بهره خواهد برد. در همین رابطه، ساعاتی پیش، نتایج عملکرد این مدل نیز در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد.

اگر بخواهیم عملکرد این دو مدل را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که اسنپدراگون 835 در این بنچمارک امتیاز کمتری را در مقایسه با اگزینوس 8895 به دست آورده که البته این اختلاف امتیاز، جزیی است و از این رو، هیچ نگرانی برای خریداران در این رابطه وجود نخواهد داشت.

گلکسی نوت 8 مجهز به پردازنده اگزینوس 8895 با شماره مدل SM-N950F توانست در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای این بنچمارک به ترتیب امتیازهای 1984 و 6116 را کسب کند و مدل مجهز به چیپ‌ست اسنپدراگون 835 با شماره مدل SM-950U نیز توانست امتیاز 1815 را در بخش تک هسته‌ای و امتیاز 6066 را در بخش چند هسته‌ای به دست آورد.

همان‌طور که مشاهده کردید، عملکرد این دو مدل، اختلاف چندانی با یکدیگر ندارد و نمی‌توان با توجه به این امتیازها، رای به برتری مطلق یک مدل بر مدل دیگر داد. با این‌حال، سامسونگ چندی پیش به صورت رسمی‌ 23 آگوست (یکم شهریور) را برای مراسم رونمایی از گلکسی نوت 8 که به رویداد Unpacked نیز شناخته می‌شود، اعلام کرد و باید منتظر ماند و دید که این عضو پرسروصدای چشم‌بادامی‌ها با چه مشخصات و ویژگی‌هایی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH