نسخه‌ای جدید از کنترلر 4 Dual Shock برای پلی‌استیشن 4 رونمایی شد

جدیدترین نسخه کنترلر کنترلر 4 Dual Shock در آینده ای نزدیک در قفسه فروشندگان این محصولات خواهد بود. در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن، این محصول با نام “PlayStation F.C. Dualshock 4 Wireless Controller” معرفی شد. F.C مخفف کلمه باشگاه فوتبال بوده و نام‌گذاری آن بدون دلیل نیست.

کمپانی سونی اعلام نموده که این محصول جدیدترین کنترلر PS4 است. این محصول اصطلاحا “PlayStation FC Dualshock 4 Wireless Controller” نامیده می‌شود که در روز 29 ماه سپتامبر 2017 روانه بازار خواهد شد. زمان عرضه این کنترلر مصادف با زمان شروع فصل جدید فوتبال بر روی PS4 است.

بعد از انتشار این خبر در وبلاگ کمپانی سونی، این شرکت فاش نمود که مدل کنترلر دوال شوک 4 F.C پلی‌استیشن به رنگ آبی بوده و برای طراحی آن از محبوب‌ترین وزرش دنیا یعنی فوتبال الهام گرفته‌ شده است.

بنابراین، همان‌طور که در تصویر مشخص است در سمت چپ این دسته تصاویری نامفهوم برگرفته از دفتر آنالیز و استراتژی مربیان فنی فوتبال قرار داشته و سمت راست نیز با تصویری تخیلی از باشگاه فوتبال پلی استیشن به نام PlayStation F.C. مزین شده و درنهایت قسمت تاچ پد نیز شکل محوطه جریمه در فوتبال است.

براساس آخرین اعلام رسمی کمپانی سونی، کنترلر وایرلس PlayStation F.C. Dualshock 4 برای روز 29 سپتامبر که درواقع اولین نمایش بازی فیفا 2018 است، آماده خواهد بود. اما خبر بد این است که این کنترلر تنها در اروپا عرضه خواهد شد.

البته فراموش نکنید که این تنها کنترلری نیست که پلی استیشن 4 در روزهای اخیر معرفی نموده است. اخیرا، سونی اعلام کرد که با همکاری کمپانی اکتیویشن در حال عرضه نسخه فوق‌العاده کنترلر دوال شوک 4 با لوگوی بازی Destiny 2 در سمت چپ خود است. نسخه جدید کنترلر پلی استیشن 4 سفید رنگ بوده و لوگوی بازی Destiny در سمت چپ آن قرار گرفته و آیکون 3 نگهبان تیتان، وارلاک و هانتر نیز در سمت راست دیده می‌شود. در پایان باید اشاره‌کنیم که قسمت تاچ پد این دسته نیز نام شخص اول شوتر بازی را نمایش می‌دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH