تولید انبوه پردازنده 970 Kirin با قابلیت هوش مصنوعی آغاز شده است

در گذشته خبر‌هایی منتشر شده بود مبنی‌بر این‌که تولید پردازنده 970 Kirin از ماه سپتامبر و پیش از معرفی میت 10 آغاز خواهد شد. ولی به‌تازگی خبر‌هایی از آغاز تولید انبوه این پردازنده توسط هواوی منتشر شده است.

این پردازنده به احتمال فراوان در گوشی میت 10 مورد استفاده قرار خواهد گرفت. براساس شایعات، این گوشی در ماه اکتبر و با یک نمایشگر بزرگ،‌ دوربین دوگانه قدرتمند و پردازنده جدید kirin معرفی خواهد شد. با این‌که هنوز زمان زیادی تا معرفی این گوشی باقی مانده، کاربران در ماه‌های اخیر توجه بسیار زیادی به این گوشی نشان داده‌اند و به‌نظر می‌رسد که در آینده استقبال بسیار خوبی از این گوشی صورت گیرد.

براساس شایعات، پردازنده جدید این شرکت یک پردازنده هشت هسته‌ای بوده که از چهار هسته‌ Cortex-A73 و چهار هسته‌ Cortex-A75 تشکیل شده است و حداکثر فرکانس کاری آن بین 2.8 تا 3 گیگاهرتز قرار دارد. 970 Kirin اولین پردازنده ساخت این شرکت است که با فناوری 10 نانومتری توسعه داده شده و از نظر ارتباطی نیز به مودم قدرتمند 12 LTE مجهز شده است.

علاوه‌بر این، براساس گفته‌های این شرکت 970 kirin اولین پردازنده در جهان است که از هوش مصنوعی بهره می‌برد. علاوه‌بر میت 10، این پردازنده در گوشی‌های پرچمدار سال آینده هواوی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH