تصویر پنل پشتی اکسپریا XZ1 حفره بزرگ در نظر گرفته شده برای فلاش LED را نشان می‌دهد

اکسپریا XZs را می‌توان یک اسمارت‌فون میان‌نسلی برای سونی دانست و حالا نوبت به رونمایی از یک پرچم‌دار واقعی رسیده است که گفته می‌شود با اسم اکسپریا XZ1 معرفی خواهد شد. این اسمارت‌فون نمایشگری کوچک‌تر از اکسپریا XZ پریمیوم خواهد داشت (به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز خواهد شد)، اما از چیپست اسنپدراگون 835 استفاده می‌کند و به یک دوربین قدرتمند مجهز شده است. هم‌چنین این اسمارت‌فون هنوز طراحی آشنای سونی را به همراه خواهد داشت.

تصاویری که اخیرا از پنل پشتی این اسمارت‌فون منتشر شده، بدنه فلزی این هندست را تایید می کند. طراحی این قاب به گونه‌ای است که ضد آب بودن محصول آینده سونی را به نمایش می‌گذارد و البته این موضوع برای پرچم‌داران سونی چندان دور از ذهن نخواهد بود.

همان‌طور که در تصاویر مشخص است، حفره درنظر گرفته شده برای فلاش LED از نمونه موجود در اکسپریا XZ پریمیوم نیز بزرگ‌تر است. شاید دلیل تعبیه این مکان برای فلاش LED، افزوده شدن قابلیت‌های بیش‌تر برای فوکوس خودکار باشد. البته اکسپریا XZ پریمیوم نیز از Laser AF و RGBC-IR استفاده می‌کند، بنابراین مشخص نیست که در اکسپریا XZ1 چه چیزی به این مجموعه افزوده خواهد شد.

مطابق شایعات، اکسپریا XZ1 از دوربین اصلی 19 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و در بخش سلفی یک سنسور 12 مگاپیکسلی قرار گرفته است. هر دو سنسور توانایی ضبط تصاویر با وضوح 4K را دارند و به احتمال بسیار قوی قابلیت فیلم‌برداری صحنه آهسته با نرخ 960 فریم بر ثانیه در این هندست نیز وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود اکسپریا XZ1 و XZ1 کامپکت در طول نمایشگاه IFA 2017 به‌صورت رسمی معرفی شده و از تاریخ 10 سپتامبر برای فروش عرضه شوند. گفته می‌شود اکسپریا XZ1 با قیمت 860 دلار روانه بازار می‌شود و به‌صورت پیش‌فرض به اندروید O مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH