نسخه تحت وب گوگل Allo معرفی شد؛ تنها کاربران اندرویدی قادر به اتصال به آن هستند

درنهایت گوگل Allo نسخه تحت وب خود را از امروز به‌صورت رسمی منتشر نمود. این ویژگی یکی از پر درخواست‌ترین قابلیت‌هایی بود که از زمان عرضه آن در سال گذشته وجود داشت و هنوز مشخص نیست چرا کاری بدین سادگی برای نهایی شدن در حدود چند ماه به طول انجامید.

بااین‌حال، هم‌اکنون می‌توانید نرم‌افزار Allo تحت وب را بر روی گوشی‌های اندروید خود داشته باشید. این موضوع بدین دلیل بوده که اپلیکیشن گوگل Allo برای کار کردن مجبور است به یک وب کلاینت متصل شود.

شما برای این کار از اسکن کد QR استفاده می‌کنید که در این رابطه وب کلاینت Allo برای واتس‌اپ قابل‌شناسایی خواهد بود. متاسفانه، گوگل دیگر خدمات چت فیس‌بوک را تقلید ننموده (این مورد هیچ نیازی به جفت شدن ندارد)، نسخه وب مانند یک کلاینت مستقل عمل می‌کند.

اما برای گوگل این مسیر وجود نداشته، بخصوص بعد از زمانی زیادی که بابت این پیشرفت صرف شد، کاملا تعجب‌برانگیز است.

زمانی‌که شما به صفحه اینترنتی Allo سر می‌زنید، با صفحه‌ای که در پایین مشاهده می‌کنید مواجه خواهید شد. بعد از اینکه اسکن نمودن کد موردنظر را از طریق گوشی اندروید خود انجام دادید، می‌توانید وارد آن شوید. البته گوگل قول داده است که به‌زودی آی‌فون نیز از طریق این سیستم متصل شود.

گوگل Allo

از دیگر نکات مهمی که باید یادآور شویم این است که Allo در حال حاضر تنها بر روی گوگل کروم می‌تواند اجرا شود. تا زمانی‌که وب کلاینت آنچه بر روی گوشی شما وجود دارد را منعکس می‌کند به‌محض اینکه دستگاه شما باطری خود را به هر دلیلی از دست بدهد و اتصال شما به اینترنت قطع شود، قابلیت دسترسی شما نیز به سیستم تحت وب Allo قطع خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH