جی‌بورد

نسخه جدید جی‌بورد به‌زودی با قابلیت ارسال بیت‌موجی و استیکرهای یکپارچه منتشر خواهد شد

در هفته‌های آینده کمپانی گوگل قصد دارد ویژگی‌های تازه‌ای را به کیبورد اختصاصی خود اضافه کند و به‌زودی آپدیتی برای جی‌بورد منتشر خواهد شد. در حال حاضر نیز این قابلیت‌ها در نسخه آزمایشی این نرم‌افزار وجود دارند و اگر تمایل دارید جزو اولین نفراتی باشید که این امکانات جدید را تجربه می‌کنند، کافیست در کانال‌های تست اپلیکیشن جی‌بورد عضو شوید.

البته اگر مشکلی در نسخه بتای این برنامه مشاهده نشود، کاربران در نسخه 6.5 جی‌بورد توانایی استفاده از دو قابلیت‌ کلیدی و جدید را دارند. اول امکان ارسال بیت‌موجی‌ها در برنامه‌های مختلف و دوم ویژگی یکپارچه شدن استیکرهای این کیبورد با برنامه‌های مختلف، که باعث می‌شود کاربران آسان‌تر از همیشه برای دسترسی به استیکرها یا دانلود آن‌ها برای اپلیکیشن‌های خاص مانند: گوگل الو و… اقدام نمایند.

همچنین گوگل تب جدیدی را برای استیکرها طراحی کرده که از طریق منوی زیرین موجود در کیبورد گوگل قابل مشاهده است. باید افزود کاربران می‌توانند بدون هیچ محدودیتی، پکیج‌های مختلف استیکر از طریق گوگل‌پلی استور یا اپلیکیشن بیت‌موجی دانلود کنند. در آخر نیز باید گفت که تغییراتی هم در بخش تم‌های این برنامه صورت گرفته و افزونه‌های دیکشنری از پنل دیکشنری‌های جی‌بورد حذف شده‌اند. درصورتی که تمایل دارید، می‌توانید نسخه بتای این کیبورد را برای اندروید از طریق این لینک دانلود کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH