گلکسی نوت 8

قیمت گوشی گلکسی نوت 8 برای فروش در بازار کشور چین فاش شد

در این روز‌ها در فاصله اندکی تا زمان رسمی رونمایی از گلکسی نوت 8 قرار گرفته‌ایم و زمان زیادی تا چهارشنبه پیش‌رو (23 آگوست) و مراسم سامسونگ برای پرده‌برداری از جدیدترین مدل از فبلت بالارده خود باقی ‌نمانده و باید گفت با وجود این‌که کم و بیش با این پرچمدار آشنایی داریم، اما بسیار مشتاق هستیم تا ببینیم این کمپانی چه دستاوردی را برای عاشقان تکنولوژی به ارمغان خواهد آورد.

طبق روند همیشگی تا زمان معرفی رسمی این دستگاه، همچنان شایعات و اطلاعات فاش شده درباره هشتمین کهکشانی سری نوت سامسونگ تمام‌شدنی نخواهند بود و به‌تازگی اطلاعاتی منتشر شده که قیمت مدل‌های مختلف این فبلت را برای فروش در بازار چین اعلام می‌کند.

گلکسی نوت 8

براساس این جزییات، سامسونگ، گلکسی نوت 8 را در سه نسخه متفاوت و بسته به انتخاب خریداران در سه مدل دارای 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد کرد که همه این مدل‌ها به 6 گیگابایت حافظه رم مجهز هستند و از چیپ‌ست اگزینوس 8995 نیز بهره می‌برند. طبق شایعات نیز قیمت درنظر گرفته شده برای نسخه‌های مختلف به شرح زیر است:

  • مدل 64 گیگابایتی گلکسی نوت 8 با برچسب قیمت 6,288 یوان معادل 941 دلار به فروش می‌رسد.
  • مدل دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارای قیمت 7,088 یوان برابر 1,061 دلار خواهد بود.
  • و در نهایت پرظرفیت‌ترین نسخه این فبلت با 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت 7,988 یوان معادل 1,196 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

همچنین اگر به‌خاطر داشته باشید، چندی پیش نیز تصاویر واقعی این اسمارت‌فون در فضای وب منتشر شد که نشان می‌داد حدس و گمان‌هایی که در گذشته درباره این موبایل پرچمدار شنیده بودیم، تا حد زیادی به واقعیت پیوسته‌اند و تقریبا می‌دانیم قرار است با چه محصولی روبرو شویم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH