عرضه ساعت مچی هوشمند سامسونگ در مهر ماه؛ فروش گلکسی نوت 3 تا پایان شهریور!

Samsung-Proxima

همان‌طور که قبلا می‌دانستید، گلکسی نوت 3 و ساعت مچی هوشمند سامسونگ در 4 سپتامبر، معرفی خواهند شد اما چه زمانی می‌توانیم آن‌هارا بخریم؟!

در پاسخ باید بگوییم با توجه به شایعات و گزارشات منتشر شده، سامسونگ گلکسی نوت 3 را در همان ماه (شهریور ماه) عرضه خواهد کرد و همچنین گلکسی نوت 3 تنها در ظرفیت‌های 32 گیگابایت و 64 گیگابایت موجود خواهد بود. این‌که سامسونگ تصمیم به افزایش ظرفیت نسل سوم فبلت گلکسی نوت 3 گرفته،  باتوجه به مقدار فضای آزادی که نسخه 16 گیگابایتی گلکسی S4، در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد یک حرکت کاملا هوشمندانه برای سامسونگ محسوب می‌شود.

ساعت مچی هوشمند گلکسی Gear سامسونگ نیز، به احتمال زیاد در ماه مهر برای فروشی گسترده، در دسترس علاقه مندان خود قرار خواهد گرفت. در هیچ کجای این شایعات، اشاره‌ای به کشورهایی که میزبان نسل سوم فبلت گلکسی نوت سامسونگ و ساعت مچی گلکسی Gear بوده، نشده است!

به نظر شما آیا امسال بخت با فبلت‌های گلکسی نوت سامسونگ یار خواهد بود؟! آیا سامسونگ یکه تاز صنعت فبلت، باقی می‌ماند یا جای خود را به تازه وارد هایی از جمله فبلت توگاری سونی، تقدیم خواهد کرد؟!

6 در مورد “عرضه ساعت مچی هوشمند سامسونگ در مهر ماه؛ فروش گلکسی نوت 3 تا پایان شهریور!”

  1. در ضمن اون قابلیت که دوستمون میگه سامسونگ دزدیده اولین بار در گوشی omnia samsungعرضه شد حدود 7سال پیش.درود

  2. کار سامسونگ دزدیدن ایده هاست!!همونطور که اون قابلیت قطع شدن فیلم با برگرداندن سر رو(اسمشو یادم نیست)از گوشی optimus g pro دزدید!!!!

    1. شرمنده عزیز اون ال جی بود که بعد از این که سام قابلیت Smart Pause رو معرفی کرد اومد برای گوشی خودش داد
      قبل تر از اونم اومد Multi-Tasking سام رو کپی کرد فقط یه شفافیت بهش اضافه کرد فکر کرد هیچ کس نمی فهمه
      :D:D:D:D:D:D

      1. نه دادا.تو نقد و بررسی همین آی تی رسان از جی پرو هم نوشته که smart pause اول رو جی پرو پیاده شده ولی اس4 زود تر معرفی شده و به نام اس4 ثبت شد!!

  3. نوت ۳ که صد درصد میاد اینجا اما امیدوارم ساعتشم بیاد ، امیدوارم تاچ ویز جدید هم روی نوت ۳ بیاد و سریعا برای گوشی های دیگه هم بیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH