عکس‌های جدیدی از گوشی موتورلا موتو X4 منتشر شد

تاکنون شایعات و اخبار زیادی از گوشی جدید موتو X4 منتشر شده است. به‌تازگی تصاویری از این گوشی منتشر شده که طراحی و نمای کلی دستگاه در آن قابل مشاهده است.

از مشخصات این گوشی می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 630 و نمایشگر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p اشاره کرد. دوربین دوگانه این گوشی از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض تشکیل شده و در قسمت جلویی گوشی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو‌های 4K قرار گرفته است.

حافظه ذخیره‌سازی و رم این گوشی برای بازار‌های گوناگون متفاوت است. رم 3 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی برای بازار اروپا و آمریکا و رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌ سازی 64 گیگابایتی برای بازار آسیا در نظر گرفته شده است.

اندازه و ابعاد این گوشی 148.35 در 73.4 در 7.99 میلی‌متر بوده و وزن آن 163 گرم است. یک باتری 3000 میلی‌‌‌آمپری وظیفه‌ تامین انرژی این گوشی را برعهده دارد که از قابلیت شارژ سریع نیز بهره می‌برد. علاوه‌بر این، موتو X4 گواهی IP68 را دریافت کرده و در برابر نفوذ آب، گرد و خاک مقاوم است. این گوشی به احتمال فراوان روز 24 آگوست در برزیل رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH