احتمالا مدل 2018 گوشی گلکسی A5 به دوربین دوگانه مجهز خواهد شد

به جرات می‌توان گفت که سامسونگ در بازار گوشی‌های میان‌رده حرف اول را می‌زند. محصولات متنوع این شرکت در مدل‌ها و قیمت‌های مختلف در بازار گجت‌های هوشمند جولان می‌دهند و جرات نفس کشیدن را به شرکت‌های رقیب نمی‌دهند. اما اخیرا شنیده شده که سامسونگ در حال آماده‌سازی مقدمات رونمایی از میان‌رده‌ای دیگر متعلق به خانواده گوشی‌های سری گلکسی A است که اخیرا با شماره مدل SM-A5300 در بنچمارک گیگ‌بنچ رویت شد.

با نگاه به شماره مدل این گوشی، می‌توان پیش‌بینی کرد که این محصول نسخه بعدی مدل 2017 اسمارت‌فون گلکسی A5 خواهد بود که از شماره مدل SM-A5200 بهره می‌برد. این گوشی که اخیرا مورد تست قرار گرفته، از سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا به همراه پردازنده اسنپدراگون 660 بهره خواهد برد؛ گفتنی است این پردازنده به عنوان قوی‌ترین چیپ‎‌ست سری اسنپدراگون 600 شرکت کوالکام شناخته می‌شود.

از جمله ویژگی‌های بارز این پردازنده موبایلی می‌توان به پشتیبانی از بلوتوث 5، سرعت بالای LTE و پشتیبانی از سیستم دوربین دوگانه اشاره کرد. گفته می‌شود که این گوشی به عنوان اولین اسمارت‌فون میان‌رده سامسونگ لقب خواهد گرفت که مجهز به دوربین دوگانه روانه بازار خواهد شد. براساس اطلاعات فاش شده، این گوشی از رم 6 گیگابایتی برخوردار خواهد بود.

گلکسی A5

و اما در رابطه با مدل 2017 گوشی گلکسی A5 که هم اکنون در بازار گوشی‌های هوشمند به فروش می‌رسد باید گفت که این محصول از مشخصاتی همچون رم 3 گیگابایتی، پردازنده اگزینوس 7880 و دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

با این حساب، گوشی جدیدی که اخیرا تست شده، احتمالا مدل 2018 گوشی گلکسی A5 نام خواهد داشت. البته برخی وب‌سایت‌ها‌ نیز ادعا کرده‌اند که این گوشی، مدل «Pro» گلکسی A5 بوده که تنها‌ در بازار چین عرضه خواهد شد. باید گفت که هنوز هیچ یک از این حدس‌ و گمان‌ها‌ مورد تایید واقع نشدند و باید منتظر ماند و اخبار مرتبط بعدی در روزهای آتی را دنبال کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH