شیائومی ردمی نوت 5A به‌صورت رسمی معرفی شد

بالاخره گوشی شیائومی ردمی نوت 5A به‌صورت رسمی معرفی شد. کیفیت بالای ساخت، صفحه‌ نمایش خوب و عمر بالای باتری و دوربین سلفی قدرتمند ویژگی‌های اصلی این محصول را تشکیل می‌دهند.

این گوشی هوشمند یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 720p داشته و همچنین یک دوربین 16 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت دستگاه وظیفه ثبت تصاویر را برعهده دارند. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به سنسور اثر انگشت و باتری 3080 میلی‌آمپری اشاره کرد.

شیائومی ردمی نوت 5A از پردازنده اسنپدراگون 435 با هشت هسته Cortex-A53 بهره می‌برد. این پردازنده که برپایه معماری 28 نانومتری ساخته شده، از نظر بهینه‌سازی مصرف انرژی در وضعیت مناسبی قرار ندارد.

شیائومی ردمی نوت 5A

شیائومی ردمی نوت 5A در سه رنگ برای مشتریان عرضه‌ شده که طلایی، رزگلد و نقره‌ای را شامل می‌شود. علاوه‌بر این‌، این دستگاه با سه میزان رم مختلف عرضه‌ می‌گردد. مدل پایه این گوشی با رم 2 گیگابایتی و قیمت 89 یورو فروخته می‌شود، مدل دیگر با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی، قیمتی برابر با 114 یورو داشته و نسخه بالاتر با رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظ داخلی، 152 یورو قیمت دارد. تمامی این سه مدل در چین آماده فروش هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH