گوگل به‌زودی کروم‌‌بوک پیکسل، گوگل هوم کوچک‌تر و اسمارت‌فون‌های جدید را عرضه می‌کند

براساس آخرین گزارش‌ها، کمپانی گوگل به‌زودی کروم‌بوک پیکسل، گوگل هوم کوچک‌تر و اسمارت‌فون‌های جدیدی را روانه بازار خواهد نمود. اگرچه هنوز این کار به پایان نرسیده اما گفته می‌شود که مراحل نهایی خود را طی می‌کند.

باوجود اینکه غول مرورگر دنیا آخرین نسخه اندروید Oreo را به جهان معرف نمود، هنوز هم در نیمه دوم باقیمانده سال برای بازار جهانی سوپرایز دارد. همانند مابقی رقبای خود و دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های همراه که آماده معرفی پرچم‌داران خود هستند، گوگل نیز انتظار می‌رود تا دو گوشی هوشمند پیکسل جدید خود را در ماه اکتبر به بازار عرضه کند.

موارد اشاره‌ شده در بالا در مراسم Google hardware اعلام نشد اما براساس تجربیات گذشته، این موضوع در اواسط پاییز رخ خواهد داد. البته معرفی محصولات گوگل در این مراسم تنها به اسمارت‌فون‌های اندروید جدید گوگل ختم نمی‌شود و کمپانی مدعی شده است که موارد خاص دیگری نیز برای معرفی کردن دارد.

کروم‌بوک پیکسل

براساس اطلاعات جدیدی که توسط یک شخص آشنا با منابع گوگل، این‌طور به گوش می‌رسد که برنامه‌های آتی گوگل نشان می‌دهد که این کمپانی برنامه‌های ویژه‌ای برای عرضه دستگاه جدید کروم‌بوک پیکسل و گوگل هوم با اندازه کوچک‌تر دارد. هر دو محصول قرار است که در مراسم hardware event ماه اکتبر و در کنار اسمارت‌فون‌های جدید پیکسل معرفی شوند.

هنوز اطلاعات زیادی در رابطه با این دو محصول در اختیار نداریم و تنها می‌دانیم که قیمت نسخه گوگل هوم کوچک‌تر، ارزان‌تر از نسخه قبلی آن است. همچنین قیمت کروم‌بوک پیکسل احتمالا از 799 دلار شروع می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH