حافظه 20 ترابایتی وسترن دیجیتال

هارد اکسترنال 20 ترابایتی وسترن دیجیتال با نام My Book Duo معرفی شد

امروز کمپانی وسترن دیجیتال اعلام نمود که بزرگ‌ترین و پرظرفیت‌ترین هارد اکسترنال خود را با نام My Book Duo روانه بازار خواهد نمود. این محصول به کاربران خود حافظه‌ای 20 ترابایتی را ارایه می‌دهد تا از طریق آن نیازهای روزانه خود را رفع کنند.

My Book Duo به شما انتقال داده‌ها با سرعت‌بالا و فضای فوق‌العاده زیاد را خواهد داد. سیستم حافظه RAID قابلیت بازگردانی بسیار سریع تعداد زیادی عکس، ویدیو، موزیک و داده‌ها در یک مکان را در اختیار افراد قرار می‌دهد.

My Book Duo با یک هارد درایو بهینه‌سازی شده RAID WD Red عرضه می‌شود و می‌تواند برای کاربر سرعت خواندن یک فایل را تا 360 مگابایت بر ثانیه انجام دهد. فریمور RAID-optimized برای سیستم‌های دو دیسکی با مدیریت اتوماتیک اجرای عملیات به‌صورت آن بورد قرار گرفته است.

این محصول یک پورت USB Type-C دارد، این قابلیت، My Book Duo را قادر می‌سازد تا یواس‌بی‌های 3.1 Gen 1/3.0/2.0 را نیز ساپورت کند. بر روی این دستگاه دو USB نوع A نیز وجود دارد که به این دستگاه اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های اضافی بیشتری مانند اکشن کمرا، پهپاد، کارت ریدر، کیبورد، ماوس، درایورهای USB، شارژر و گوشی‌های جدید را بدان متصل نمود.

حافظه My Book Duo را می‌توانید با ظرفیت‌های 20، 16، 12، 8، 6 و 4 ترابایتی به ترتیب با قیمت‌های 799، 599، 419، 329، 289 و 259 دلار خریداری کنید.

این حافظه غول‌آسا سیستم‌های محافظت پسورد و کدگذاری سخت‌افزاری AES با نرم‌افزار امنیتی وسترن دیجیتال را ساپورت می‌کند. تمامی دستگاه‌ها شامل گارانتی سه ساله این شرکت می‌شود. در حال حاضر این محصول برای خرید در وب‌سایت wd.com در ایالات‌ متحده آمریکا و همچنین خرده‌فروشان و توزیع‌کنندگان محصولات دیجیتال در سرتاسر جهان قابل خرید است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH