شیائومی در سه‌ماهه سوم سال 2017، 25 تا 30 میلیون اسمارت‌فون خواهد فروخت

شیائومی به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان اسمارت‌فون، فروش موفقی را در سال 2017 تجربه می‌کند. این کمپانی چینی تاکنون فروش خوبی را داشته است و بنابر گزارش منتشر شده توسط Digitimes این فروش موفق در سه‌ماهه سوم سال 2017 نیز ادامه خواهد یافت. براساس برآوردها، شیائومی در این مدت سه‌ماهه تعداد 25 تا 30 میلیون اسمارت‌فون را به فروش خواهد رساند، زیرا این کمپانی در ماه‌های قبل اسمارت‌فون‌های خوبی را معرفی کرده که تقاضای بالایی را در بازار دارند.

منابع صنعتی می‌گویند که شیائومی با عرضه اسمارت‌فون‌های مقرون به صرفه توانایی رقابت با کمپانی‌های دیگر هم‌چون اوپو و Vivo را داراست. این کمپانی چینی اخیرا دو اسمارت‌فون می 5X و ردمی 5A را معرفی و روانه بازار کرده است که هر دو جزو اسمارت‌فون‌های میان‌رده بوده و بسیار مقرون به صرفه هستند، از این رو فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کنند. شیائومی می 5X از نظر فروش بسیار عالی است و ردمی 5A نیز با قیمت 105 دلاری خود، تقاضای بالایی دارد. دو هندست Mi 6 و Mi Max 2 نیز که زمان بیش‌تری از معرفی آن‌ها می‌گذرد از نظر فروش در سطح خوبی هستند. به‌هر حال شیائومی از نظر مالی اوضاع خوبی دارد و انتظار می‌رود در سومین سه‌ماهه سال 2017 نیز فروش خوبی را داشته باشد.

شیائومی

شیائومی پیش‌تر عنوان کرده بود که قصد دارد در سال 2017، 100 میلیون اسمارت‌فون را به فروش برساند، به نظر می‌رسد این کمپانی چینی در حال نزدیک شدن به این هدف است. این کمپانی در سال گذشته حدود 60 میلیون اسمارت‌فون را به فروش رساند که با هدف‌گذاری‌ها فاصله داشت. شیائومی در سه‌ماهه گذشته 23.2 میلیون اسمارت‌فون را به فروش رسانده است که 58 درصد رشد را به نسبت بازه زمانی مشابه سال گذشته نشان می‌دهد. با توجه به آمارها و تحلیل‌ها، این شرکت سال خوبی را پشت سر خواهد گذاشت و اوضاع کاملا بر وفق مراد این کمپانی چینی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH