استند 50 دلاری دلیلی دیگر برای اثبات شارژ وایرلسی آی‌فون 8

کمپانی مشهور RAVPower که تولیدکننده وسایلی همچون شارژر و پاور بانک است مدرکی دیگر ارائه نمود که آی‌فون بعدی کمپانی اپل یعنی آی‌فون 8 قابلیت شارژ وایرلسی داشته که می‌تواند باتری گوشی را پر از الکترون سازد.
این شرکت اعلام نموده که در حال کار کردن بر روی یک استند شارژ وایرلس با استاندارد Qi بوده که برقی بیش از 10 وات تولید می‌نماید. از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد استند موردنظر این بوده که برق و نیرویی دوبرابر یک شارژر سیمی زمانی‌که به‌صورت اجتناب‌ناپذیری قدرتش را به دلیل شارژ از طریق اتر از دست می‌دهد، تولید کند.

رئیس شرکت RAVPower با اعلام بیانیه‌ای اعلام کرد که براساس منابعی که دارد، از پشتیبانی آی‌فون 8 از شارژر بی‌سیم مطلع است، او گفت:

منابع ما در مورد آی‌فون بعدی گفته‌اند که یک فناوری بسیار خاص برای شارژ وایرلس آی‌فون وجود دارد که ما در شارژر جدید خود مورد استفاده قرار دادیم. شارژر وایرلسی ما آی‌فون بعدی را همانند دیگر گوشی‌های موجود در بازار با سرعت بالایی شارژ خواهد نمود.

اگرچه کمپانی ال‌جی در حال حاضر شارژ 15 واتی در بازار دارد اما احتمال اینکه محصول اپل ایمنی بیشتری داشته و خروجی استانداردتری ارائه دهد، بیشتر بوده و شارژر وایرلسی کمپانی اپل می‌تواند گوشی‌های موجود را سریع‌تر از زمانی‌که با کابل متصل می‌شوند، شارژ کند.

آی‌فون 8
سامسونگ نیز در این فناوری حرفی برای گفتن دارد. پد شارژ وایرلسی سامسونگ برای شارژ کامل سامسونگ گلکسی S8 به 2 ساعت زمان نیاز دارد درصورتی‌که در صورت استفاده از شارژر باسیم چیزی در حدود 1 ساعت و نیم زمان لازم خواهد بود. به همین منظور بسیار کنجکاو هستیم که آیا شارژ وایرلسی آی‌فون جدید می‌تواند با سرعتی برابر با شارژ سیمی موجود در جعبه گوشی، آن را به‌طور کامل شارژ کند یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH