نوت‌بوک‌های سری XPS 13 شرکت دل، به آخرین نسل پردازنده‌های اینتل مجهز می‌شوند

دل امروز نوت‌بوک‌های سری XPS 13 خود را با نسل هشتم پردازنده‌های کور اینتل به‌روزرسانی کرد. از این پس Dell XPS 13 می‌تواند با آخرین پردازنده‌های چهار هسته‌ای Core i5 و Core i7 پیکربندی شود. البته ظاهرا قرار نیست تمام این نوت‌بوک‌های به‌روزرسانی‌ شده به یک‌باره در دسترس قرار بگیرند.

شرکت می‌خواهد XPS 13هایی را که مجهز به Core i7 با فرکانس پایه 1.8 گیگاهرتزی با حداکثر سرعت چیپ 4 گیگاهرتز شده‌اند، دوازدهم سپتامبر وارد بازار کند و برای نوت‌بوک‌های Core i5 با فرکانس پایه 1.6 گیگاهرتزی که حداکثر سرعت 3.4 گیگاهرتز خواهند داشت، اکتبر را در نظر گرفته است.

فعلا در رابطه با قیمت این دستگاه‌ها چیزی گفته نشده است، اما انتظار داریم که نسخه‌های مجهز به Core i7 قیمتی حدود 1349 دلار داشته باشند. از نظر ظاهری این نوت‌بوک‌ها تغییری نداشته‌اند.

قرار است دل از پردازنده نسل هشتم کور در سری Inspiron نیز استفاده کند. آن‌هایی که نسخه‌های 13 یا 15  اینچی دو-در-یک‌های Inspiron 5000 و 7000 را تهیه کنند، در واقع نسخه به‌روز‌رسانی شده را خواهند داشت. به‌علاوه نسخه‌های معمولی و 17 اینچی دو-در-یک Inspiron 7000 هم به این پردازنده تجهیز خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH