سونی میزان سفارش‌ پنل‌های OLED از ال‌جی را در سال 2019 دو برابر خواهد کرد

به گوش می‌رسد که کمپانی سونی درخواست‌های خود از پنل تلویزیون‌های OLED از کمپانی بزرگ ال‌جی را دو برابر کرده است. منابع کمپانی سونی در روز دوشنبه فاش نمودند که این افزایش تقاضا از ابتدای سال 2019 شروع خواهد شد و این کمپانی تولیدکننده وسایل الکترونیکی مصرفی به دنبال تحقق بخشیدن به افزایش درخواست‌ها برای تلویزیون‌های OLED است.

از اخبار منابع غیررسمی این‌طور شنیده می‌شود که شرکت عظیم سونی درخواست بیش از 600 هزار پنل تلویزیون‌های OLED در سال را از اوایل سال 2019 از بخش تولید صفحه‌نمایش کمپانی ال‌جی در گوانجو نموده است. منابع داخلی مدعی شده‌اند این کمپانی که در چین قرار دارد، قصد افزایش حجم تولید تلویزیون‌های OLED را دارد.

سونی

در اوایل این ماه، خبرهایی منتشر شد که در آن گزارش‌ شده بود کمپانی ال‌جی قصد سرمایه‌گذاری 1.8 میلیارد یوانی (تقریبا 1.67 میلیارد دلار) در خط تولید 8.5G برای پنل‌های OLED در کارخانه گوانجو دارد.

انتظار می‌رود که بعد از تکمیل ساخت این کارخانه، ظرفیت تولید پنل صفحه‌ نمایش‌های OLED دو برابر شود. تخمین زده می‌شود خط تولید 8.5G صفحه‌نمایش‌های OLED ال‌جی، قابلیت تولید حدود 600 هزار واحد پنل را ماهانه تا انتهای سال داشته باشد که یعنی با چنین حجم تولیدی، ظرفیت تولید پنل‌های  OLED ماهانه به 120 هزار واحد خواهد رسید.

برخی از دیده‌بان‌های صنعت دراین‌باره گفته‌اند که افزایش تولید پنل تلویزیون‌های OLED می‌تواند قیمت این محصول را کاهش دهد. عوامل ذکر شده در بالا به کمپانی سونی کمک می‌کند تا سفارش‌های خود را به ال‌جی افزایش دهد. برنامه کمپانی ال‌جی برای بازنمودن کارخانه در گیانجو تنها گوشه‌ای از یک سرمایه‌گذاری عظیم این کمپانی درزمینه پنل تلویزیون‌های OLED است. این شرکت قصد سرمایه‌گذاری در حدود 10 میلیارد یوانی (در حدود 8.86 میلیارد دلار) را دارد.

علاوه‌بر کارخانه‌ای که ال‌جی می‌خواهد در گوانجو تاسیس نماید، این کمپانی تولیدکننده کره‌ای قصد دارد تا تقریبا در حدود 2.8 میلیارد یوان در خط تولید 10.5G برای تاسیس کارخانه جدیدش در پاجو کره جنوبی هزینه کند. همچنین ال‌جی می‌خواهد 5 میلیارد یوان نیز در خط تولید 6G در کارخانه پاجو بر روی پنل‌های انعطاف‌پذیر OLED سرمایه‌گذاری صورت دهد.

گزارش‌های مالی اخیر ال‌جی فاش می‌کند که درآمد این کمپانی در سه‌ماهه دوم سال 2017 با رشدی 13 درصدی مواجه بوده و از میزان 5.855 میلیارد یوان در سال گذشته به مقدار 6.629 میلیارد یوانی در سه‌ماهه دوم سال 2017 افزایش پیدا نموده است. با برنامه‌ریزی که سونی برای افزایش درخواست‌های پنل های OLED برای ابتدای سال 2019 نموده، انتظار می‌رود که فروش ال‌جی و به‌ همچنین درآمد این کشور رشدی بسیار خوب داشته باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH