کمپانی ایسر از باریک‌ترین All-in-One خود به‌نام Aspire S24 رونمایی کرد

ایسر پیش از نمایشگاه IFA که در روز 1 سپتامبر آغاز می‌شود، از باریک‌ترین کامپیوتر رومیزی All-in-One خود به‌نام Aspire S24 رونمایی کرد.

این دستگاه در نسخه‌های اروپا٬ خاورمیانه و آسیا کجهز به ویندوز 10 است و در ماه نوامبر با برچسب قیمتی 999 یورو به فروش می‌رسد و همچنین از ژانویه 2018 به بازارهای قاره آمریکای شمالی راه پیدا خواهد کرد.

یکی از نکات برجسته ایسر Aspire S24 زبان طراحی آن است. این دیوایس خوش‌ ساخت یک پنل 23.8 اینچی فوق العاده نازک و (تقریبا) بدون قاب دارد. این باریک‌ترین All-in-one است که کمپانی ایسر ساخته و تنها 6 میلی‌متر ضخامت دارد.

ویژگی چشم‌گیر دیگر آن، ترکیب رنگ طلایی و مات بر روی صفحه نمایش است. از نظر مشخصات نمایشگر، Aspire S24 دارای یک دیسپلی 178 درجه‌ای با رزولوشن فول اچ‌دی و از نوع IPS است که نسبت نمایشگر به بدنه آن مقدار باورنکردنی 90 درصد است.

به‌عنوان یک All-in-One، شما می‌توانید پنل را با زوایه چشم‌تان تطابق دهید تا راحت‌تر و آسان‌تر محتوا را تماشا کرده و این زوایه در این مدل تا 30 درجه است.

دیگر فن‌آوری‌های به‌کار رفته در پنل این دستگاه عبارتنداز: Acer ExaColor ،BluelightShield و Flickerless. این محصول جدید مجهز به پردازنده نسل هشتم اینتل با حافظه اختیاری Intel Optane برای سرگرمی و انجام دادن کارهای روزانه است. همچنین تا 256 گیگابایت حافظه SSD و تا 2 ترابایت حافظه از نوع HDD دریافت می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH