موتو ایکس 4

اسمارت‌فون جدید موتو X4 با دوربین دوگانه رونمایی شد

کمپانی لنوو ساعاتی پیش و در جریان کنفرانس اختصاصی خود در نمایشگاه IFA 2017 از جدیدترین عضو خانواده گوشی‌های هوشمند خود به نام موتو X4 پرده برداشت.

محصولی که از مشخصاتی همچون نمایشگر 5.2 اینچی IPS با رزولوشن 1080p و محافظ صفحه گوریلا گلس 5، دوربین دوگانه، بدنه‌ای ضدآب و پشتیبانی از دستیار دیجیتالی الکسا بهره می‌برد و در جمع گوشی‌های میان‌رده قدرتمند موجود در بازار جای خواهد گرفت.

توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق چیپ‌ست اسنپدراگون 630 تامین می‌شود که از هشت هسته پردازشی Cortex-A53 و تراشه گرافیکی آدرنو 508 برخوردار است و در کنار خود 3 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی را می‌بیند. البته این میزان فضای ذخیره‌سازی، از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی قابل ارتقا است.

موتو X4

ظرفیت باتری این گوشی برابر با 3000 میلی‌آمپر عنوان شده که از تکنولوژی شارژ سریع نیز بهره می‌برد. اما ویژگی بارز موتو X4، دوربین دوگانه تعبیه شده در قسمت پشتی دستگاه است که سنسور نخست آن، 12 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 و مجهز به قابلیت دوآل پیکسل عنوان شده و سنسور ثانویه آن نیز 8 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.2 و مجهز به لنزی با زوایه اولترا واید است. از جمله قابلیت‌های به‌کار رفته در دوربین این گوشی می‌توان به سیستم تشخیص فاز، فلاش LED دوآل تون، حالت بوکه، ثبت عکس‌هایی با زاویه اولترا واید، جابجایی بک‌گراند و ضبط ویدیوهایی با رزولوشن 4K اشاره کرد.

برای علاقه‌مندان به عکس‌های سلفی نیز باید گفت که موتو X4 در قسمت جلویی خود از یک سنسور 16 مگاپیکسلی با گشودگی دهانه لنز f/2.0 به همراه فلاش LED بهره می‌برد که می‌تواند عکس‌های سلفی کم‌نظیری را برای کاربران به ارمغان بیاورد. در خصوص سایر ویژگی‌های این اسمارت‌فون نیز می‌توان به مواردی همچون پشتیبانی از دو سیم‌کارت، سنسور اثر انگشت، ۳ میکروفون، بلوتوث نسخه 5.0 با قابلیت اتصال به 4 اسپیکر وایرلس، درگاه USB-C و LTE Cat.13 اشاره کرد.

این گوشی از سیستم عامل اندروید نوقا بهره می‌برد و از دستیار دیجیتالی آمازون الکسا نیز پشتیبانی می‌کند که حتی در مواقعی که گوشی قفل است نیز می‌توان به آن دسترسی داشت. در این اسمارت‌فون همچنین سرویس Moto Key گنجانده شده که امکان دسترسی به وب‌سایت‌های مجهز به رمز عبور را تنها با تپ کردن بر روی گوشی، برای کاربر فراهم می‌کند.

لنوو قیمت موتو X4 را برابر با 399 یورو تعیین کرده و قرار است به‌زودی در رنگ‌های مشکی و آبی در اروپا عرضه شود و به تدریج به بازار دیگر کشورهای جهان برسد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH