قیمت گلکسی اس 8

نمودار قیمت گلکسی اس 8 سامسونگ (آذر 96)

بعد از فاجعه گلکسی نوت 7، همه نگاه‌ها به سمت پرچمدار سری S سامسونگ بود. پرچمداری که برخلاف همیشه کمی‌ دیرتر معرفی شد اما آن‌قدر ویژگی خاص در خودش داشت که بتواند دوباره نگاه‌ها را به این کمپانی کره‌ای خیره کند. حالا که چند ماهی از معرفی پرچمدار سامسونگ می‌گذرد، تصمیم گرفتیم تا نگاهی به نمودار قیمت گلکسی اس 8 (نسخه 64 گیگابایتی) بیندازیم.

گل‌ سرسبد محصولات سامسونگ برای نخستین بار و در اواسط فروردین ماه 96 سر و کله‌اش در بازار ایران پیدا شد. در آن زمان برای در اختیار داشتنش می‌بایست بیش از 5 میلیون تومان هزینه می‌کردید! قیمتی که اصلا منطقی نبود؛ با چنین پولی خیلی‌ها می‌توانند یک کسب و کار جدید به راه بیندازند! البته این مقدار، قیمت نسخه رسمی وارد شده به بازار کشور نبود.

پس از گذشت کمتر از یک ماه (22 روز) و با ورود رسمی گلکسی اس 8 به بازار، حباب قیمتی آن نیز بالاخره ترکید؛ این یعنی شما می‌توانستید پرچمدار سامسونگ را با قیمتی در حدود 2 میلیون و 950 هزار تومان از بازار بخرید. با این حساب اگر طرفداران پر و پا قرص این برند در حدود 3 هفته دندان بر جگر می‌گذاشتند، بیش از یک میلیون تومان پول ناقابل در جیب‌شان باقی می‌ماند و به آرزوی‌شان هم می‌رسیدند!

بعد از ثبت این رکورد تاریخی، قیمت گلکسی اس 8 متعادل شد و حتی هر ماه کمی هم شاهد افت قیمت آن بودیم. در اوایل تابستان می‌شد این گوشی پرچمدار را با قیمتی در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان از بازار خرید که مبلغی قابل قبول (در دنیای امروزی) به نظر می‌رسد. با یک نگاه ساده می‌شود فهمید که در کمتر از 3 ماه، قیمت گلکسی اس 8 نصف شده است!

این روند تا اوایل پاییز ادامه داشت اما با توجه به نوسانات نرخ ارز و همچنین اجرا شدن طرح رجیستری، شاهد افزایش قیمت این گوشی محبوب بودیم. حالا و در آذر ماه 96، می‌توانید پرچمدار حال حاضر سامسونگ را با قیمتی در حدود دو میلیون و 700 هزار تومان از بازار بخرید.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی اس 8 در یک نگاه

  • ابعاد: 148.9 در 68.1 در 8 میلی‌متر
  • صفحه نمایش: 5.8 اینچی، رزولوشن 1440 در 2960، با فناوری Super AMOLED
  • پردازنده: Exynos 8895، هشت هسته‌ای، 1.7/2.3 گیگاهرتز
  • واحد گرافیکی: Mali-G71، بیست هسته‌ای
  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • دوربین اصلی: 12 مگاپیکسل، F/1.7، لرزش‌گیر اپتیکال، فلاش LED، قابلیت فیلم‌برداری 2160p با نرخ 30 فریم بر ثانیه
  • دوربین سلفی: 8 مگاپیکسلی، F/1.7، قابلیت فیلم‌برداری 1440p با نرخ 30 فریم بر ثانیه
  • سایر ویژگی‌ها: گواهینامه IP68 (ضد آب و گرد و غبار)، سنسور اثر انگشت، سنسور تشخیص عنبیه چشم
  • باتری: 3000 میلی‌آمپر ساعت

نظر شما در رابطه با این گوشی و نمودار قیمتش چیست؟! آیا با ورود به روزهای سرد سال، قیمت گلکسی اس 8 کاهش پیدا خواهد کرد؟! نظرات خود را با ما و سایر دوستان‌تان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

18 در مورد “نمودار قیمت گلکسی اس 8 سامسونگ (آذر 96)”

  1. قیمتش یکم بالاست اگ نصف شه خیلی بهتر میشه
    ولی خب اینم بگم که نمیشه آیفون و سامسونگ رو باهم مقایسه کرد چون دو چیز کاملا متفاوتن . وحتی یسری از دیدگاه های بالا رو اصلا قبول ندارم:(

  2. این دو موبایل معرفی شده از سوی ساموسنگ کاملا میان رده هستند ولی نبود فیلم برداری 2160p با سرعت 30 فریم در ثانیه و نبود اپتیکال دوربین را نمیتوان آن را نادیده گرفت در حالیکه خیلی از برندهای موبایل آن را در میان رده ها خود قرار دادند و انتقاد به جا به سامسونگ وارده و البته تعجب برانگیز آن هم در سال 2018

    1. میان رده اصلا میدونی چیه؟ چیپست موبایله که مشخص میکنه گوشی بالاردست یا میان رده
      قابلیتهای دوربین مگه گوشی رو میان رده میکنه؟ از کی تا حالا؟

  3. سلام
    یک سؤال دارم به بحث بالا ربطی ندارد.
    چرا کیفیت دوربین S7edge من نسبت به دوربین نوت۴ حس میکنم پایین‌تره البته دربزرگنمایی وثبت جزئیات دورتر
    توی ذوقم خورده اون وصفی که ازدوربینش شنیده بودم.

    1. با ایفونت چیکارا میکنی اصلا؟؟؟ روزا ک یقینا پزشو میدی به ملت، شبهام لابد در حسرت عدم کاراییش تو ایران، با خودت درد دل میکنی!! موفق باشی الهی بحق 5 تن …

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH