شایعه: شیائومی Mi 7 به نمایشگر OLED و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد

آخرین پرچمدار شیائومی با نام Mi 6 در ماه آوریل سال جاری معرفی شد. حتی شش ماه از آغاز به‌کار آن نگذشته بود که شایعاتی درباره بعضی مشخصات کلیدی Mi 7 شروع به پخش شدن در فضای مجازی کردند و نام این گوشی هوشمند را بر سر زبان‌ها انداختند.

یک منبع چینی در شبکه اجتماعی Weibo اعلام کرده که شیائومی در Mi 7 از چیپست اسنپدراگون 845 بهره برده و با صفحه نمایش 6 اینچی OLED ساخته سامسونگ، در سه‌ماهه اول سال آینده میلادی آن را به بازار می‌‌‌‌‌‌فرستد. فروش شیائومی Mi 5 و Mi 6 در ماه آوریل آغاز شد ولی با این حال، ممکن است شیائومی Mi 7 بین ژانویه و مارس 2018 وارد بازار شود.

شیائومی Mi 7

از جمله دیگر پرچمدارانی که در سال 2018 رونمایی خواهند شد می‌توان به گلکسی S9 و الجی G7 اشاره کرد که شایعات بر آغاز کار ساخت آن‌ها قبل‌ از پایان امسال تاکید دارند. از دیگر اطلاعات مربوط‌ به شیائومی Mi 7 می‌توان به عرضه آن در نسخه‌های دارای رم 6 و 8 گیگابایتی و وجود دوربین پشتی دوگانه‌ای همانند Mi 6 که شامل لنزی با زاویه دید وسیع و لنز دیگر تله‌فوتو است، اشاره کرد. انتظار می‌رود کمپانی سازنده هم‌چنان طراحی شیشه و سرامیکی را برای Mi 7 نیز ادامه دهد.

همان‌طور که در بالا ذکر شد، پرچمدار آینده شیائومی با صفحه نمایش بزرگی ارائه خواهد شد. با توجه به روند فعلی، احتمال تمام‌ صفحه بودن این نمایشگر هم وجود دارد که بدین ترتیب جایی برای دکمه فیزیکی هوم که دربرگیرنده سنسور اثر انگشت نیز باشد، وجود نخواهد داشت؛ پس ممکن است این محصول از ویژگی سنسور اثر انگشت روی صفحه نمایش پشتیبانی کند. البته انتشار اسمارت‌فون مذکور در سال 2018 این احتمال را تضعیف می‌نماید.

شیائومی Mi 4، Mi 5، Mi 6و Mi 3 همگی دارای نمایشگر 5 اینچی بودند، از این رو طرفداران این کمپانی معتقد‌ند نسل بعدی پرچمداران شیائومی ممکن نیست با صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی عرضه شود. ولی با این حال نمی‌توان احتمال آن را رد کرد زیرا شاید این دستگاه از طراحی نسل قبل بهره ببرد ولی به علت مجهز شدن به نمایشگر بدون حاشیه، اندازه آن افزایش یابد.
از آنجایی که این اطلاعات همگی به‌صورت غیر رسمی منتشر شده‌اند، نمی‌توان به‌طور کامل به آن‌ها استناد کرد پس باید در ماه‌های آینده منتظر خبر‌های بیشتری از این اسمارت‌فون باشیم.

1 در مورد “شایعه: شیائومی Mi 7 به نمایشگر OLED و پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد”

  1. احتمالش زیاده چون طی خبرایی که قبلا منتشر شده شیائومی باسامسونگ قرار داد بسته که سامسونگ نمایشگرای شیائومی رو تامین کنه که احتمالا ۶ اینچ و بدون حاشیه خواهد بود

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH