تصاویر جدیدی از گوشی‌ شیائومی Mi Mix 2 منتشر شد

همان‌گونه که ‌می‌دانید، تا زمان معرفی گوشی شیائومی Mi Mix 2 تنها یک هفته باقی مانده است. این گوشی به‌عنوان پرچم‌دار نیمه‌ دوم سال این شرکت معرفی خواهد شد.

گوشی جدید بدون حاشیه‌ شیائومی در تاریخ 11 سپتامبر یعنی یک روز قبل از معرفی آی‌فون‌های جدید، رونمایی خواهد شد. این گوشی برای بازار‌ آسیا بسیار اهمیت دارد، زیرا به‌احتمال فروان این گوشی تنها در کشور چین و هند به‌صورت رسمی عرضه می‌شود.

Mi Mix 2

البته با توجه‌به مشخصات بالای این گوشی، احتمالا فروش بسیار خوبی را در بازار‌های دیگر از طریق فروشندگان غیر رسمی خواهد داشت. در هفته‌های گذشته شرکت کوالکام مجهز شدن این گوشی به پردازنده اسنپدراگون 835 را تایید کرده بود. البته در گذشته شایعاتی مبنی‌بر استفاده پردازنده اسنپدراگون 836 در این گوشی منتشر شده بود، که هیچ‌کدام صحت نداشتند.

با توجه‌به تصاویر منتشر شده، این گوشی به نمایشگر با حاشیه‌ی بسیار کم مجهز خواهد شد و نمایشگر آن رزولوشن بسیار بالایی خواهد داشت. البته هنوز مشخصات دقیق آن منتشر نشده، ولی به‌احتمال فروان به نمایشگر full HD یا Quad HD مجهز خواهد شد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی، دوربین اصلی دوگانه‌، رم 4 یا 8 گیگابایت، دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH