فروش نینتندو سوییچ در ژاپن از رقم 1.5 میلیون عبور کرد

شاید به جرات بتوان گفت موفقیتی که نینتندو به دست آورده مدیون کنسول سوییچ خود است. پس از این‌که Wii U نتوانست انتظارات این شرکت را برآورده کند، یک نمونه جدید و تازه نیاز بود تا بتواند دوای درد آن باشد که آن‌هم کنسول سوییچ بود.

نینتندو سوییچ توانست به خوبی نقش خود را انجام دهد، به‌طوری‌که در مدت یک ماه پس از عرضه جهانی، توانست 2.4 میلیون دستگاه به فروش برساند. تنها در کشور ژاپن در همان هفته اول عرضه بیش از 300 هزار دستگاه سوییچ به فروش رفت که آمار خوبی محسوب می‌شود.

مدت‌ها از عرضه این کنسول می‌گذرد و بی‌شک آمار فروش محلی و جهانی این دستگاه بسیار افزایش یافته است. مطابق آخرین آمارهایی که Famitsu منتشر کرده، فروش این کنسول به خوبی پیش می‌رود. نینتندو توانسته در این مدت 1.5 میلیون دستگاه تنها در ژاپن به فروش برساند. متاسفانه از فروش جهانی آماری منتشر نشده اما آخرین آماری که منتشر شده بود از فروش جهانی 4.7 میلیونی این کنسول خبر داده بود.

عرضه دو بازی Splatoon 2 و Monster Hunter XX  نقش مهمی در موفقیت نینتندو و آمار فروش این کنسول داشت که البته منحصرا برای کشور ژاپن عرضه شده‌اند. انتظار داریم فروش خوب سوییچ با عرضه بازی‌های Pokmon RPG و Super Smash Brosc هم‌چنان ادامه پیدا کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH