ردمی 5

شیائومی نوت‌بوک جدیدی را به‌همراه Mi Mix 2 معرفی می‌کند

شیائومی قرار است امروز به‌صورت رسمی Mi Mix 2 را معرفی کند. ما از قبل می‌دانستیم که این غول تکنولوژی در همان روز از Mi Note 3 نیز رونمایی خواهد کرد. نشانه‌هایی وجود دارند که شیائومی در این روز لپ‌تاپ جدیدی را نیز معرفی می‌کند که در شایعات به می نوت‌بوک پرو معروف است.

می نوت‌بوک پرو، با اینکه هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست، اما احتمالا دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی خواهد بود. این دستگاه اخیرا توانسته گواهینامه 3C که مربوط‌ به شارژر است را دریافت کند. این موضوع نشان می‌دهد که نوت‌بوک مذکور باید دارای آداپتور 20 ولت و 2.25 آمپری و یا 20 ولت و 3.25 آمپری باشد و به لحاظ نظری، حداکثر قدرت ذخیره‌سازی این ترکیب، به‌ترتیب 45 و 65 وات خواهد بود.

از این رو، احتمال دارد که این نوت‌بوک یک لپ‌تاپ گیمینگ نباشد زیرا این دیوایس‌ها به آداپتور‌ 80 وات یا بالاتر نیاز دارند. اطلاعات موجود از گواهینامه 3C این لپ‌تاپ نشان می‌دهد که می نوت‌بوک پرو قادر است از شبکه 4G تلفن همراه نیز پشتیبانی نماید.

جزئیات بیشتر از می نوت‌بوک پرو نشان می‌دهند که این لپ‌تاپ دارای حسگر اثر انگشت و صفحه نمایش 1080p بوده و توسط پردازنده دو هسته‌ای i78550U و i58250U به‌همراه 16 گیگابایت رم در کنار 256 گیگابایت حافظه داخلی، مدیریت می‌شود. هم‌چنین کارت گرافیک MX 150 با 2 گیگابایت حافظه در آن به‌کار رفته و در هنگام عرضه به ویندوز 10 مجهز خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH