ایسر جدیدترین مدل از لپ‌تاپ‌های خود را به ایران می‌آورد

ظهر روز گذشته و در سمیناری که در حاشیه مسابقات الکام گیمز با حضور مدیران ایسر و سازگار ارقام به همراه برخی از خبرنگاران برگزار گردید، این شرکت بزرگ تایوانی از عرضه گسترده محصولات خودش در ایران خبر داد.

در این مراسم سعید فرازمند، مدیر فروش منطقه ایسر در ایران و خاورمیانه ضمن خوش آمد به حاضرین گفت: بیشتر از ۴۰ سال است که کمپانی ایسر در تایوان به صورت رسمی تجارت خودش را آغاز کرده است. این کمپانی مدت‌ زمان زیادی جز لیدرهای تجارت الکترونیک بود و سعی کرد در بیزینس‌های لپ‌تاپ و کامپیوتر رومیزی فعال باشد. دو سال است که بنده افتخار مدیریت ایسر را بر عهده دارم و تلاش کردیم با ارایه محصولات به روز در بازار ایران، نهایت همکاری را با مارکت داشته باشیم.

محصولات ما در حال حاضر شامل نوت‌بوک‌های اسپایر، سوئیفت، اسپایر اسپین و Predator می‌شود. ایسر احساس کرده که بر روی نام‌گذاری محصولاتش تغییراتی را انجام دهد و به همین خاطر ما الان در تمام سگمنت‌های خودمان از اعداد استفاده می‌کنیم، مثلا اسپایر ۱ و ۳ و ۵ و ۷ را داریم که هرچه عدد آن بالاتر برود، نشان از ارتقای کیفیت و مشخصات دستگاه دارد. یا برای سری سوئیفت هم بدین شکل عمل می‌کنیم که سری ۷ سبک‌ترین و بهترین است. برای اسپین و پردیتور نیز بدین ترتیب عمل شده است.

عرضه محصولات تبلت ما برای بازار ایران بدین شکل است که لانچ نمونه‌های اندروید را عقب انداختیم زیرا در این بخش، بازار بسیار فشرده بوده و بسیاری از مردم خواهان قیمت پایین هستند ولی ما به دنبال عرضه محصول با بهای کم نیستیم، پس تلاش کردیم در این بخش وارد نشده و تمرکز خودمان را بر روی تبلت‌های ویندوزی گذاشتیم که در حال حاضر سهمی بالاتر از ۳۰ درصد را در اختیار داریم. این تبلت‌ها با نام سوئیچ نام‌گذاری می‌شوند که بهترین نمونه آن سوئیچ ۷ است.

امروز تفاوتی که با ۲ تا ۳ سال پیش رخ داده، این است که بازار در حال تغییر بوده و بسیاری از شرکت‌ها می‌خواهند در سری گیمینگ کانفیگ‌های متفاوت ایجاد کنند که این امر سبب می‌شود در مدل‌های رده حرفه‌ای، تغییرات بسیار زیادی ایجاد شود، اما برای محصولات پایین رده با یک یا نهایت دو GPU کالاها عرضه می‌شود و بازار به این باور رسیده که فروش دستگاه با مشخصات بهتر در دستگاه‌های بالا رده باشد.

ما نیز با استفاده از این تجربه تصمیم به ایجاد تغییرات گرفتیم و بر فرض در دستگاه اسپایر ۷ بهترین مشخصات و تنوع را قرار دادیم. شاید امروز بتوانم بگویم که ما به همان اندازه که دستگاه معمولی تولید می‌کنیم، مدل گیمینگ نیز عرضه کرده‌ایم.

دستگاهی که فقط با فوکوس گیمینگ توسط ایسر عرضه می‌شود، دارای سیستم خنک کننده پیشرفته‌ای بوده و این محصولات به نسبت تمام رقبا دمای کم‌تری دارند و این چیزی است که در تمام بررسی‌های داخلی و خارجی مهر تایید گرفته است. دو نسل از جدیدترین لپ‌تاپ‌های سری پردیتور در ماه آینده برای بازار ایران عرضه خواهد شد که یک دستگاه گیمینگ با ۱۶ میلی‌متر ضخامت و دیزاین فوق‌العاده شکیل و کارت گرافیک ۱۰۷۰ انویدیا است که به نوعی یکی از قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ اولترا در دنیاست.

لازم به ذکر است که لپ‌تاپ‌های ایسر در ایران با نمایندگی شرکت سازگار ارقام به ‌فروش می‌رسند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH