آموزش گرفتن اسکرین‌شات با گوشی آی‌فون X

نحوه اسکرین‌شات گرفتن در گوشی‌های آی‌فون به این گونه است که با فشردن هم‌زمان دکمه هوم و پاور، تصویری از صفحه نمایش آن ثبت می‌شود. اما حالا که خبری از دکمه هوم در آی‌فون X نیست، این سوال به وجود می‌آید که چگونه می‌توان در این گوشی اسکرین‌شات گرفت؟ برای پاسخ دادن به این سوال با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

برای ثبت اسکرین‌شات در گوشی آی‌فون X کافی است دکمه‌های پاور و افزایش صدا را هم‌زمان فشرده و به مدت یک ثانیه نگه دارید. پس از آن خواهید دید که همان صدای آشنای ثبت اسکرین‌شات به گوش رسیده و تصویر ثبت شده نیز به نمایش در خواهد آمد.

برای این که طراحی خاص و کم حاشیه آی‌فون X محقق شود، اپل آن را به یک صفحه نمایش اولد مجهز کرده که تقریبا تمام سطح جلویی آن را می‌پوشاند و فقط در بخش کوچکی از بالای دستگاه شاهد برشی هستیم که برای قرارگیری سنسورها ایجاد شده است. همین برش کوچک هنگام ثبت اسکرین‌شات باعث ظاهر ناخوشایند آن می‌شود که انتظار داریم اپل با ارائه یک به‌روزرسانی نرم افزاری این مشکل را حل کند.

آخرین نسخه سیستم عامل اختصاصی اپل یعنی iOS 11 نیز به زودی در دسترس همگان قرار خواهد گرفت که برخی از تغیرات آن به بخش اسکرین‌شات و ویرایش این تصاویر مربوط می‌شود. به این ترتیب کاربران می‌توانند پس از ثبت اسکرین‌شات، آن‌ها را ویرایش کرده و حتی روی آن‌ها متنی را اضافه کنند. این اسکرین‌شات‌ها به نوبه خود در یک پوشه دیگر ذخیره شده تا هر وقت که کاربر به آن‌ها نیاز داشته باشد، به راحتی در دسترس باشند.

4 در مورد “آموزش گرفتن اسکرین‌شات با گوشی آی‌فون X”

  1. یعنی عملن ی دستی نمیشه اسکرین شات گرفت

    ویرایش آنی اسکرین شاتو(یعنی نیاز نباشه بری گالری) به هر طریقو سونی زد۲ داشت که خییییییلی هم مهمه

    حداقل برا من که از اسکرین شات خیلی استفاده میکنم مهمه

  2. ایفون ایکس چنتا ضعف داره یکیش اسکرین شاتشه

    خیلی ابتداییو مزخرفه

    یعنی عملن ی دستی نمیشه اسکرین شات گرفت

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH