شیائومی پاوربانک قدرتمند می پاور 2C را با ظرفیت 20 هزار میلی‌آمپر عرضه کرد

شیائومی هفته گذشته علاوه‌بر دو اسمارت‌فون می‌ میکس 2 و می‌ نوت 3، از یک محصول دیگر نیز رونمایی کرد. این محصول یک پاور بانک قدرتمند به نام می پاور 2C بوده که هم‌چون می‌پاور 2 از 20 هزار میلی‌آمپر ظرفیت بهره می‌برد، اما از نظر قیمتی ارزان‌تر است.

بدنه می‌ پاور 2C از جنس PCB و ABS بوده و برای قرارگیری بهتر در دستان کاربر، از بدنه‌ای طرح‌دار بهره می‌برد. طراحی این پاور بانک مشابه با می پاور 2 بوده و دارای یک ورودی و دو خروجی است. هر دو خروجی 18 وات و از نوع فست شارژ هستند که در بخش جلویی پاور بانک قرار گرفته‌اند. هم‌چنین در بالای پورت ورودی چهار چراغ LED قرار گرفته که نشان‌دهنده وضعیت باتری هستند.

می پاور 2C

این پاور بانک از یک سلول باتری بسیار باکیفیت از جنس لیتیوم پلیمر استفاده می‌کند که نرخ تبدیل آن 93 درصد است. می پاور 2C قادر بوده 4.3 بار می 5X و یا 3.8 بار می میکس 2 را به‌صورت کامل شارژ کند. هم چنین می پاور 2 قادر است 2.5 بار یک آی‌پد مینی را شارژ کند. هر دو پورت خروجی از Quick Charge 3.0 استفاده می‌کنند و می‌تواند تا 5.1 ولت و با شدت جریان 3.6 آمپر خروجی داشته باشد.

هم‌چنین می‌ پاور 2C قادر است باتری دستگاه‌های کوچکی هم‌چون می‌بند و هدست‌های بلوتوث را نیز شارژ کند، برای این منظور کافی است دو بار دکمه پاور را فشار داده تا به حالت low power تغییر وضعیت داده شود. از آن‌جایی‌که این پاور بانک از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند، کاربر قادر خواهد بود به وسیله QC 3 در مدت زمان 8 ساعت به‌صورت کامل پاور بانک را شارژ کند.

شیائومی برای این پاور بانک بخش‌های محافظی هم‌چون محافظت در برابر اتصال کوتاه، کنترل دما، تخلیه سریع و کنترل ولتاژ ورودی و خروجی را درنظر گرفته است. هم‌چنین این کمپانی چینی اعلام کرده که این پاور بانک حتی پس از 300 بار سیکل شارژدهی، حداقل 90 درصد از ظرفیت خود را حفظ خواهد کرد. می پاور 2C با قیمت 20 دلار و تنها در رنگ سفید عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH