اپل‌ واچ

نسخه LTE اپل واچ تنها در کشوری که آن را خریداری می‌کنید، کارایی دارد

اپل با معرفی نسل سوم اپل واچ، پشتیبانی از سیم‌کارت و شبکه ارتباطی LTE را به آن افزود که نتیجه آن عدم نیاز به آی‌فون برای برقراری تماس با ساعت هوشمند تولیدی این شرکت است. اگرچه این قابلیت بسیار کاربردی بوده ولی متاسفانه اگر قصد سفر با اپل واچ خود را داشته باشید، این ویژگی برای شما بدون استفاده خواهد بود.

نسخه LTE اپل واچ

براساس گزارش MacRumors، یکی از کارشناسان پشتیبانی اپل در گفتگو با کاربری تایید کرده که نسخه LTE اپل واچ تنها در کشوری که آن را خریداری کرده‌اید، قابل استفاده است. اگر به کشور دیگری سفر کنید و در آن‌جا نسخه LTE خریداری کنید، در هنگام بازگشت به کشور خود دیگر قادر به استفاده از شبکه ارتباطی آن نخواهید بود.

کارشناس در پاسخ به سوال این کاربر اعلام کرده که:

اگر شما نسخه LTE اپل واچ را از فروشگاه اپل در آمریکا خریداری کنید، تنها قادر به استفاده از آن توسط 4 اپراتور مخابراتی در این کشور هستید. متاسفانه امکان بهره بردن از آن در سراسر جهان وجود ندارد.

من از خطایی که این ساعت در کشور آلمان دریافت می‌کند، اطلاع دقیقی ندارم ولی اپل واچ خریداری شده در آمریکا با اپراتور مخابراتی Telekom سازگار نیست.

اگر خواهان استفاده از اپل واچ در تمامی نقاط دنیا هستید، باید آی‌فون خود را به همراه داشته باشید تا با استفاده از اینترنت آن، به تمامی امکانات نسل سوم اپل واچ دسترسی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH