گوشی ایسوس ذن‌فون V توسط اپراتور ورایزن رونمایی و عرضه خواهد شد

بعد از آن که اپراتور ورایزن گوشی ایسوس ‌ذن‌فون AR را عرضه کرد، ظاهرا باید منتظر دومین گوشی ساخت ایسوس باشیم که توسط این اپراتور عرضه خواهد شد. نام این اسمارت فون، ذن‌فون V خواهد بود و اندکی قبل درباره این که توسط ورایزن عرضه خواهد شد مطلبی را منتشر کردیم.

این گوشی با شماره مدل V520KL تولید شده و در سایت رسمی ایسوس نیز مشاهده شده است. ذن‌فون V از ذن‌فون AR اندازه کوچک‌تری دارد. ضمن آن که از ویژگی واقعیت مجازی پشتیبانی نمی‌کند اما نباید از کنار مشخصات قدرتمند آن به سادگی رد شد.

ذن‌فون V از چیپست اسنپدراگون 820 استفاده خواهد کرد که در پرچمداران سال 2016 آن را دیده بودیم. 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است. این هندست به یک نمایش‌گر 5.2 اینچی فول اچ‌دی از نوع امولد مجهز شده که در محصولات ایسوس کم‌تر شاهد آن بودیم. یکی دیگر از نقاط قوت ذن‌فون V را می‌توان به دوربین 23 مگاپیکسلی آن نسبت داد که به تثبیت کننده اپتیکال تصویر نیز مجهز است. ضمن آن که دوربین سلفی این اسمارت فون نیز 8 مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر مشخصات کلیدی ذن‌فون V می‌توان به تکنولوژی Smart AMP برای صدای بیش‌تر اسپیکر، اسکنر اثر انگشت، اندروید با نسخه 7 و یک باتری 3000 میلی آمپری اشاره کرد.

هنوز درباره زمان عرضه و قیمت دقیق ذن‌فون V اطلاعاتی منتشر نشده اما با توجه به مشخصات قدرتمندی که دارد، بعید است قیمت ارزانی داشته باشد؛ هر چند نباید انتظار داشته باشیم قیمت خیلی زیادی نیز داشته باشد. در ادامه می‌توانید تصاویری از این گوشی جذاب را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH