فبلت پرچمدار هواوی میت 10 در چهار مدل مختلف روانه بازار خواهد شد

در روزهای اخیر شایعات بسیاری درباره گوشی هواوی میت 10 منتشر شده و حالا براساس جدیدترین گزارش، این فبلت پرچمدار در سه یا چهار مدل عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که مدل‌های مختلف این اسمارت‌فون از نظر صفحه نمایش و سنسور لایکا قرار گرفته در دوربین تفاوت دارند.

هوای میت 10 پرو که با اسم رمز “Blanc” شناخته می‌شود، از وجود یک نمایشگر 5.9 اینچی از نوع AMOLED با رزولوشن QHD در کنار یک دوربین دوگانه جدید از برند لایکا بهره می‌برد. مدل معمولی این فبلت نیز به صفحه نمایشی از نوع IPS LCD با دقت 1080p ولی با دوربینی مشابه مدل پرو مجهز خواهد شد. مدل پرو با قیمت 850 دلار و نسخه معمولی با برچسب قیمت 650 دلاری در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد.

هواوی میت 10

نسخه بعدی، مدل لایت این دستگاه است که طبق شایعات با نمایشگری مشابه مدل معمولی اما بدون دوربین‌های لایکا و احتمالا با پردازنده‌ای ضعیف‌تر روانه بازار خواهد شد. در نهایت نیز مدل چهارم، مدل پورشه دیزاین هواوی میت 10 بوده که شاید مطابق سال گذشته، امسال نیز شاهد رونمایی این محصول باشیم.

به‌نظر می‌رسد این مدل از مشخصات قدرتمندتر از نسخه پرو و با یک طراحی بی‌نظیر همراه شود. به‌عنوان یادآوری باید اشاره کرد که کمپانی هواوی فبلت جدید خود را در تاریخ 16 اکتبر رسما معرفی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH