گوشی جدید هواوی

آغاز همکاری سازگار ارقام با هواوی در زمینه فروش تبلت‌ها

عصر روز چهارشنبه و در یک نشست خبری، سازگار ارقام و هواوی همکاری خود را به صورت رسمی آغاز کردند. به سبب این همکاری مشترک، از این پس تبلت‌های هواوی با گارانتی سازگار ارقام راهی بازار می‌شوند.

در ابتدای نشست، مدیر کالا (تبلت و لپ‌تاپ) سازگار ارقام، بهروز اصلاحی با اشاره به قرار گرفتن دو نام بزرگ سازگار ارقام و هواوی در کنارهم، گفت:

ما همیشه به دنبال برندهای مطرح بوده‌ایم و قصد داریم تا علاوه بر تبلت در زمینه تلفن همراه و تجهیزات شبکه نیز با هواوی همکاری داشته باشیم. فعالیت ما به صورت موازی در کنار سایر شرکت‌های خدمات دهنده خواهد بود. سازگار ارقام خدماتی از پیش توافق شده برای سایر محصولات تحت پوشش شرکت‌هایی همچون حامی را ارایه خواهد داد.

س‍پس عباس‌پور مدیر اجرایی سازگار ارقام صحبت‌های بهروز اصلاحی را ادامه داد:

ما با ۲۵ سال تجربه همیشه به دنبال همکاری با برندهای تراز اول دنیا بوده‌ایم. هواوی نیز که برندی خوش‌نام در زمینه تولید تجهیزات شبکه است، اکنون در سبد محصولات ما قرار دارد.

در ادامه شاهرخ‌نیا مدیر خدمات پس از فروش هواوی در رابطه با نحوه فعالیت این کمپانی در ایران افزود:

گاهی اوقات به دلیل سیاست‌های کاری شرکت، ما با کمبود محصول مواجه شدیم. حالا می‌خواهیم تبلت‌های رده بالای هواوی را راهی بازار کنیم و قصد داریم تا بخش عمده‌ای از بازار تبلت ایران را از آن خود کنیم.

شاهرخ نیا ضمن اشاره به تفاوت خدمات پس از فروش هواوی با سایر کمپانی‌های سازنده، گفت:

خدمات پس از فروش ما نسبت به فروش مجزاست و توزیع کننده‌های کالا ارتباطی با فروش ندارند. به همین دلیل در روند کاری اختلالی وارد نخواهد شد. ما گارانتی خارج از مجموعه‌ای نخواهیم داشت و سازگار ارقام نیز تنها وظیفه‌اش ارایه خدمات پس از فروش محصولات هواوی است. تبلت‌های هواوی نیز روندی مشابه گوشی‌های ما خواهند داشت.

سپس بهروز اصلاحی گفت:

ما قصد داریم تا تمامی سلایق را پوشش دهیم و تبلت‌های متفاوتی برای افراد متفاوت (کودکان، گیمرها و…) راهی بازار خواهیم کرد. برنامه ما برای آینده این است که تمام مدل‌های تبلت هواوی را پوشش دهیم.

اصلاحی در رابطه با قاچاق کالا افزود:

قاچاق در ایران به صورت گسترده وجود دارد و هنوز راهکاری برای مقابله جدی با آن انجام نشده است. ما از هواوی خواستیم که فروش تبلت به صورت متمرکز باشد. در واقع هواوی نخستین برندی است که در ایران به صورت جدی با این مسئله رقابت کرده و محصولاتش را به صورت رسمی وارد ایران می‌کند.

در ادامه اصلاحی در رابطه با کاهش فروش تبلت‌ها سخن گفت:

تبلت‌ یکی از کالاهایی است که در سبد خرید خانواده قرار گرفته و با اینکه شاید بازار آن اشباع شده باشد اما از بین نرفته و کاربرد آن تغییر کرده است. به عنوان مثال هستند کسانی که تمایل دارند یک تبلت را صرفا برای بازی فرزندان‌شان بخرند، موردی که در گذشته چندان مطرح نبود. تصور من این است که درخواست‌ها برای تبلت نسبت به چیزی که در دو سال گذشته شاهدش بودیم قطعا کاهش پیدا کرده اما در حال حاضر به یک میزان نرمالی رسیده و از آنجایی که تبلت یک کالای مصرفی است، همچون موبایل با تغییر کاربری همیشه شرایط فروشش محیاست.

یکی دیگر از آمارهای جالب اصلاحی در رابطه با خرید موبایل توسط ایرانیان بود. او معتقد است که در کشور ما هر فرد ایرانی به طور متوسط هر ۹ ماه یک‌بار گوشی موبایل خود را تعویض می‌کند!

به صورت کلی سازگار ارقام قرار است تبلت‌های سری مدیاپد M2 و M3 و همچنین T1، T2 و T3 را در نسخه‌هایی با مشخصات متفاوت راهی بازار کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH