عرضه نرم‌افزاری جدید توسط وان‌پلاس برای به‌روزرسانی سریع‌تر OxygenOS

در چند ماه گذشته وان‌پلاس تعدادی از نرم‌افزارهایی را که به‌صورت پیش‌فرض بر روی گوشی‌های این شرکت نصب بودند را در گوگل‌پلی منتشر کرد. برنامه‌هایی مانند گالری، آب و هوا و اندروید لانچر شرکت که در دسترس همگان قرار گرفت.

تنها دلیل برای انجام دادن این کار ارائه هر چه سریع‌تر به‌روزرسانی‌ها برای مشتریان این شرکت بوده است. اخیرا این شرکت چینی اعلام کرده برای به‌روزرسانی سریع‌تر OxygenOS، سیستم عامل اختصاصی وان‌پلاس بر روی گوشی‌های خود، و همچنین دریافت سریع‌تر بازخوردها از کاربران اقدام به انتشار برنامه‌ای با عنوان Individual Application Update کرده است.

وان‌پلاس

Individual Application Update شامل چهار نرم‌افزار است که بر روی گوشی‌های وان‌پلاس 5، 3 و 3T یافت می‌شوند؛  این نرم‌افزارها شامل OnePlus Launcher ،OnePlus Community ،OnePlus Weather و OnePlus Gallery می‌شود. تمامی نرم‌افزارهای نام برده شده اکنون در گوگل پلی قرار گرفته‌اند و کاربران گوشی‌های مذکور می‌توانند بدون به‌روزرسانی کلی سیستم عامل خود، آخرین نسخه نرم‌افزارهای گفته شده را دریافت کنند.

به همراه این خبر، وان‌پلاس جزئیات جدیدی نیز از لانچر جدید خود که تا چند هفته بعد منتشر خواهد شد، ارائه کرد. لانچر جدید دارای آیکون پوشه هوم اسکرین بهبود یافته خواهد بود که نشان‌دهنده نمایی از 4 آیکون اول موجود در پوشه است.

همچنین استایل نیز دوباره طراحی شده تا پوشه‌هایی که قبلا باز شده‌اند را به‌صورت ویژه نشان دهد. در نهایت لانچر جدید دارای قابلیت پشتیبانی از لمس همزمان دو انگشتی خواهد بود که کاربر را قادر می‌سازد با گرفتن آیکون با یک انگشت، به‌صورت همزمان با دیگر انگشت در میان صفحات هوم اسکرین حرکت کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH