شرکت انویدیا نمونه‌ جدیدی از  انویدیا شیلد را معرفی کرد

اگر قصد خرید تلویزیون یا دستگاه خاص انویدیا شیلد را داشته باشید اما به دلیل برچسب قیمتی 200 دلاری آن از خریدش پشیمان شده‌اید، خوب است بدانید که این کمپانی به‌تازگی از آپشنی جدید برای کاهش قیمت محصول خود رونمایی کرده است.

انویدیا امروز از مدل جدیدی رونمایی کرد. این نمونه جدید تلویزیون همراه با یک ریموت کنترل عرضه می‌شود و دیگر خبری از گیم پد کنترل آن نیست.

انویدیا Shield TV جدید همراه با یک ریموت بلوتوثی خارج از جعبه عرضه شده و دیگر خبری از پشتیبانی گیم پد کنترل خاص آن نیست. کسانی که می‌خواهند این تلویزیون اندرویدی را برای سرگرمی و تفریح انتخاب کنند، می‌توانند این نسخه را خریداری نمایند.

 

انویدیا شیلد

با این حال مشتریان می‌توانند برای تجربه ای بهتر، نسخه کامل و دارای همه امکانات را نیز تهیه کنند. محصول جدید انویدیا همراه با ریموت جدید قیمتی برابر 180 دلار دارد و نسخه کامل آن همراه با گیم پد کنترل قیمتی برابر 200 دلار دارد.

البته تفاوت 20 دلاری این دو نسخه کمی عجیب و غریب بوده و جالب است بدانید که گیم پد به تنهایی حدود 60 دلار قیمت دارد. مشتریانی که تصمیم به خرید این مدل می‌گیرند و تصمیم دارند که گیم پد کنترل را نیز داشته باشند، در واقع تنها 40 دلار هزینه بالاتر را برای خرید آن هزینه می‌کنند. انویدیا اخیرا پیش فروش این محصول جدید را آغاز کرده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH