شایعه: نسخه 2018 اسمارت‌فون‌های سری A سامسونگ به دکمه بیکسبی مجهز خواهند شد

اکثر تولیدکنندگان اسمارت‌فون سعی دارند مشخصات و ویژگی‌ اسمارت‌فون‌های میان‌رده را ارتقا بخشیده و فاصله آن‌ها را با پرچم‌داران کاهش دهند. سامسونگ نیز یکی از این شرکت‌هاست که قصد دارد اسمارت‌فون‌های اقتصادی خود را به سخت‌افزار و ویژگی‌های بهتری مجهز کند، بنابراین کاربر می‌تواند بدون صرف هزینه زیاد، تجربه‌ای نزدیک به یک اسمارت‌فون پرچم‌دار را داشته باشد.

اسمارت‌فون‌های سری A سامسونگ، گوشی‌های هوشمند میان‌رده این کمپانی را تشکیل می‌دهند. به‌تازگی گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد ویژگی‌ها و قابلیت‌های محصولات این خانواده را ارتقا دهد. در این گزارش آمده است که نسخه سال 2018 اسمارت‌فون‌های سری A سامسونگ از دکمه سخت‌افزاری بیکسبی استفاده خواهند کرد. به این ترتیب کاربران برای دسترسی به دستیار صوتی سامسونگ می‌توانند از طریق یک کلید سخت‌افزاری اقدام کنند، پیش‌تر این کلید را در اسمارت‌فون‌های گلکسی S8 و گلکسی نوت 8 مشاهده کرده‌ایم.

اسمارت‌فون‌های سری A

سامسونگ قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد دستیار بیکسبی را روی مدل‌های دیگر خود نیز پیاده‌سازی کند، بنابراین این خبر چندان عجیب به‌نظر نمی‌رسد. مورد دیگری که انتظار می‌رود خانواده گلکسی A سامسونگ به‌زودی از آن بهره‌مند شوند، اسکنر عنبیه چشم بوده که باید منتظر تایید آن توسط سامسونگ باشیم.

از آن‌جایی‌که تا رونمایی از اعضای جدید خانواده گلکسی A زمان زیادی باقی مانده است، این اخبار تنها در حد یک شایعه بوده و بهتر است تا انتشار خبرهای رسمی صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH