تبلت جدید گوگل، همچنان در کما باقی می‌ماند!

google-nexus-7-2013_5

گویا گوگل پس از عرضه تبلت نکسوس 7  در سال جاری، با مشکلات متعددی مواجه شده است؛ از خراب شدن صفحه لمسی بسیاری از مدل‌‎های آن گرفته تا مشکلاتی در فناوری‌های ارتباطی نظیر GPS، که تبلت جدید گوگل را از پای درآورده‌اند!

پس از این همه مشکل به وجود آمده، گوگل با عرضه به‎روزرسانی JSS15Q  در یک بازه زمانی کوتاه سعی داشت تا چنین مشکلاتی را مختومه کند اما گویا این کمپانی هنوز باید برای برطرف کردن مشکلات پیش‌آمده با جدیت، به تلاش خود ادامه دهد. کاربران بسیاری پس از نصب این به‌روزرسانی برروی تبلت‌های‌شان از مشکلاتی در هنگام کار با صفحه لمسی آن، گله مند بودند و به نظر می‌‌رسد مشکل نهفته شده در تبلت جدید نکسوس 7، مربوط به کالیبراسیون نادرست آن باشد و احتمال می‌رود تا گوگل بتواند با عرضه یک به‌روزرسانی دیگر این مشکل را برطرف کند.

ماجرا زمانی رو به وخامت می‌گذارد که متوجه می‌شوید، شکست مفتضحانه گوگل و مشکل به وجود آمده در صفحه نمایش تبلت نکسوس با یک به‌روزرسانی ساده، کاملا حل نخواهد شد چراکه برخی از مدل‌های تبلت  نکسوس 7 (2013)، در هنگام قرارگیری برروی سطوح صاف با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند و صفحه لمسی آن نیز، رفتاری غیرعادی را از خود به نمایش می‌گذارد!

اگر شما در هنگام کار با تبلت نکسوس 7 جدیدتان با مشکل مواجه شدید، پیشنهاد می‌کنیم هرچه سریع‌تر تبلت خود را به فروشنده آن بازگردانده و یک مدل دیگر را برای خرید در نظر بگیرید.

 

5 در مورد “تبلت جدید گوگل، همچنان در کما باقی می‌ماند!”

  1. چرا عزیزه من چرت میگی اینا مربوط به شرکته نه به اندروید! ایفون 5 هم 11 تا مشکل داشت کسی چیزی گفت. یه ذره داداش فکر کن بعد حرف بزن

    1. محمد جهانی

      با یه مرورگر دیگه امتحان کنید! برای من که الان کاملا عادی باز کرد.
      یه بار هم Cache مرورگرتون رو خالی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH