گوشی آنر 7X

هواوی گوشی آنر 7X را در تاریخ 11 اکتبر معرفی خواهد کرد

همان‌گونه که می‌دانید گوشی‌های سری آنر کمپانی هواوی در بازار گوشی‌های میان‌رده بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. به‌تازگی یک پوستر‌ تبلیغاتی از برند آنر منتشر شده که در آن تاریخ 11 اکتبر به‌عنوان زمان معرفی رسمی آنر 7X درج شده است.

در ماه‌های گذشته تصویری از این گوشی منتشر شده بود که در ابتدا تصور می‌شد به گوشی آنر V9 مینی تعلق دارند، زیرا طراحی آن‌ با گوشی آنر V9 شباهت بسیار زیادی داشت. بر‌اساس این تصویر، این گوشی به یک دوربین دوگانه مجهز خواهد شد و به‌تازگی نمونه عکس‌‌های گرفته شده با این گوشی نیز منتشر شده است.

براساس آخرین اخبار، آنر 7X به یک نمایشگر تمام صفحه با حاشیه‌های بسیار کم مجهز خواهد شد. اگر این خبر صحت داشته باشد، هواوی یکی از اولین کمپانی‌هایی خواهد بود که علاوه‌بر گوشی‌های پرچمدار خود همانند میت 10 پرو، در گوشی‌های میان‌رده نیز از نمایشگر بدون حاشیه استفاده خواهد کرد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به بدنه‌ فلزی، پشتیبانی از USB نوع C و سنسور اثر انگشت در پشت دستگاه اشاره کرد. طراحی این گوشی بسیار شبیه‌‌ به آنر V9 خواهد بود اما اندازه کوچک‌تری دارد.

آنر 7X

درحال حاضر اطلاعات بیشتری از این گوشی در دست نیست اما در روز‌های آینده اطلاعات و تصاویر بیشتری از این گوشی منتشر خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH