همه چیز درباره تبلت جدید ال جی به نام جی پد

lg_g_pad

بالاخره پس از شایعات و حدسیات فراوان، ال جی از تبلت 8.3 اینچی خود تنها چند روز مانده به رویداد ایفا 2013، پرده برداشت.

این تبلت مجهز به یک صفحه نمایش خازنی 8.3 اینچی با رزولوشن 1200×1920 پیکسل خواهد بود و ادعا می‌کند که اولین صفحه نمایش 8 اینچی فول اچ دی است. در درون این جعبه 8 اینچی یک پردازشگر 4 هسته‌ای با فرکانس 1.7  گیگاهرتز، یک گرافیک آدرنو 320GPS و 2 گیگابایت رم LPDDR2 آرمیده‌اند.

این تبلت مجهز به دو دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی در جلو است. اندروید 4.2.2، 16 گیگیابایت حافظه داخلی، باتری 4600 میلی آمپری و وای فای و بلوتوث از دیگر ویژگی‌های این تبلت هستند.

از نظر نرم افزاری این تبلت جدید دارای ویژگی Slide Aside است که به کاربر اجازه مالتی تسکینگ با سوییپ کردن برنامه‌های فعال به کناره‌ها را می‌دهد. بعلاوه با کمک ویژگی QSlide کاربر قادر است تا بیش از 3 برنامه را در یک پنجره بدون هیچ توقفی در اجرا کنترل کند.

ال جی بدون اشاره به قیمت این تبلت گفته است که قرار است این دستگاه در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و دیگر بازارهای اصلی در 3 ماه چهارم سال و در دو رنگ سیاه و سفید2013 عرضه شود.

در رویداد آغاز به کار این تبلت دکتر سىوک پارک مدیر عامل بخش ارتباطات الکترونیک ال جی درباره این تبلت جدید چنین گفته است:” با معرفی جی پد قصد تکمیل سری جی کمپانی را داشتیم ، این تبلت باعث قدرتمندتر شدن خط محصولات برتراین کمپانی نیز خواهد شد. جی پد نمونه‌ای دیگر از عرضه محصولات ال جی با هدفهای فروش منحصر به فرد است که مشتریان در سر تاسر دنیا قدردان آن هستند.”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH