نوکیا 3310

مدل مجهز به 3G گوشی نوستالژیک نوکیا 3310 رسما معرفی شد

گوشی نوکیا 3310 که یکی از پرفروش‌ترین موبایل‌های کمپانی نوکیا بود، در ابتدای سال 2017 نسخه جدید آن در اختیار خریداران قرار گرفت اما این گوشی پرطرفدار از شبکه 3G پشتیبانی نمی‌‌کرد. باتوجه به این‌که در آینده‌ای نزدیک ایالات متحده برای همیشه به پشتیبانی از شبکه 2G خاتمه می‌بخشد و بسیاری از علاقمندان تمایلی برای خرید این گوشی نداشتند، اکنون شرکت HMD تصمیم گرفته تا مدل جدیدی از این موبایل را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 3G روانه بازار کند.

این کمپانی فنلاندی، مدل 3G نوکیا 3310 را در رنگ‌های متنوع، رابط کاربری جدید و قابلیت استفاده از رادیو معرفی کرده است.

نوکیا 3310

شرکت HMD قصد دارد این گوشی را در بازارهای جهانی نیز عرضه کند و باید گفت که این موبایل توانایی 6.5 ساعت مکالمه مداوم و 27 روز عمر باتری در حالت آماده به کار را برای کاربران به ارمغان خواهد آورد.

نوکیا 3310

همچنین کمپانی HMD، بخش‌هایی از رابط کاربری این دستگاه را دوباره طراحی کرده و تلاش نموده با ارائه تنوع رنگ بیشتر، توجه خریداران بیشتری را به سمت این گوشی نوستالژیک جذب کند. از این تغییرات می‌توان به بازطراحی آیکون‌ها و قابلیت انتخاب رنگ‌های مختلف برای تم پس‌زمینه اشاره کرد. این گوشی در رنگ‌های زرد، قرمز، آبی لاجوردی، مشکی و با برچسب قیمت 65 یورویی در میانه ماه اکتبر روانه بازار خواهد شد.

1 در مورد “مدل مجهز به 3G گوشی نوستالژیک نوکیا 3310 رسما معرفی شد”

  1. مهمترین خصوصیت یک گوشی ساده باید دوام باتری برای مدت بسیار طولانی باشه،نوکیا در ازای درست کردن یک نقص (ارتقاء گوشی از 2G به 3G) دوام شاژ باتری را بسیار کمتر کرده یعنی مدت مکالمه مداوم ۲۲ ساعت در نسخه 2G به ۶/۳۰شش ساعت و سی دقیقه کاهش پیداکرده در مدل جدید 3G یعنی مدت ۱۵ پانزده ساعت شارژ کمتر باتری درصورتیکه ماقبلاًانتظار داشتیم این مدت رو به مثلاً ۳۰ ساعت در مدل جدید ۳۳۱۰ افزایش بدهد اما نتایج نا امید کننده هست یا این قیمت گران ۲۵۰/۰۰۰ تومان برای یک گوشی ساده یِ آسیب پذیر در تست مقاومت بدنه که دیدیم صفحه نمایشش با آتش فندک آب شد و بدنه و صفحه نمایش و شیشه لنز دوربینی که به راحتی آب خوردن خط و خش روی آن ایجاد می شد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH