به زودی اندروید اوریو برای وان‌پلاس 5 منتشر خواهد شد

هیچ شکی وجود ندارد که وان‌پلاس سه دستگاه از گوشی‌های هوشمند تولیدی خود را به جدیدترین نسخه اندروید به‌روزرسانی خواهد کرد، اما زمان قطعی آن مشخص نیست. خوشبختانه کسانی که در برنامه بتا ثبت‌نام کرده بودند، می‌توانند نسخه اندروید اوریو منتشر شده از طرف این شرکت چینی را آزمایش کنند.

در هر صورت اندروید اوریو بتا پیش از این برای وان‌پلاس 3 و 3T عرضه شده بود. اگرچه جدیدترین پرچم‌دار شرکت، وان‌پلاس 5، نیز به اوریو ارتقا خواهد یافت، اما امکان دارد شرکت تصمیم بگیرد آزمایش‌های اولیه را به‌صورت درون سازمانی و بدون انتشار رسمی آن انجام دهد.

چند روز پیش بود که وان‌پلاس 5 با اندروید اوریو در Geekbench حاضر شد و گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتشار نسخه بتا اندروید اوریو بر روی این محصول آغاز شد. در هر صورت کاربران انتظار دارند تا به‌روزرسانی OxygenOS بر مبنای اندروید اوریو را تا پایان سال بر روی هر سه گوشی مذکور ببینند.

این اولین‌باری نیست که شرکت چینی پیش از پایان سال، پرچم‌داران خود را به آخرین نسخه اندروید ارتقا می‌بخشد. با وجود سه ماه تا پایان سال 2017، می‌توان گفت فرصت زیادی برای وان‌پلاس وجود دارد تا به اهداف خود در این زمینه دست یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH