تبدیل هوآوی میت 10 با بهره‌گیری از یک داک به یک سیستم خانگی!

حتما می‌دانید که داک مخصوص سامسونگ موسوم به Dex به شما اجازه می‌دهد تا با بهره‌گیری از آن، طعم رابط کاربری جذاب اندروید را بر روی سیستم دسکتاپ خانگی خود بچشید. این فناوری جالب باعث شده است تا دیگر تولید کنندگان نیز به سراغ استفاده از فناوری‌های نظیر آن بروند.

به تازگی خبر رسیده است که هوآوی میت 10 می‌تواند با بهره‌گیری از یک داک همانند Dex سامسونگ به کاربران اجازه دهد همانند یک سیستم خانگی و با بهره‌گیری از رابط کاربری اندروید، از اپلیکیشن‌های خاص خود استفاده کنند.

یانیس آنتایر، مدیر عامل شرکت MirAxess در گزارشی اذعان داشت که هوآوی میت 10 می‌تواند از این طریق اکثر قابلیت‌های یک PC را به کاربر ارایه دهد. به تازگی در تیزر منتشر شده از میت 10 هوآوی اعلام کرده است که محصول جدیدشان تنها یک گوشی هوشمند نیست! همچنین هوآوی میت ده خود را یک ماشین هوشمند می‌داند که می‌تواند فکر کند، ببینید و همانند یک انسان یاد بگیرد!

هوآوی هم اکنون به عنوان دومین تولید کننده بزرگ گوشی‌های تلفن همراه، به تنهایی پشت سر سامسونگ در حرکت است. در واقع با توجه به تبلیغ‌های انجام شده به نظر می‌رسد که میت 10 هوآوی می‌تواند کمک شایانی به سهم بازار این کمپانی عظیم چینی کند. این محصول با بهره‌گیری از چیپست فوق قدرتمند Kirin 970 که شامل یک تراشه خاص AI نیز می‌شود می‌تواند با اتصال به یک نمایشگر بزرگ، به راحتی نقش یک کامپیوتر خانگی و حتی اداری را نیز ایفا کند.

Miracast در نظر دارد که برای اتصال هرچه بیشتر و راحت‌تر این گوشی هوشمند به تلویزیون‌های هوشمند، تمام تلاش خود را بکند. لازم به ذکر است که هوآوی میت 10 در تاریخ 16 اکتبر رونمایی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH