مشخصات کامل نسل دوم گوگل پیکسل XL تنها چند ساعت قبل از رونمایی فاش شد!

در حالی‌که تنها چند ساعت تا معرفی رسمی نسل دوم گوگل پیکسل XL زمان باقی مانده ولی مشخصات کامل آن هم‌اکنون فاش شده است!

براساس این اطلاعات، پیکسل XL جدید از نمایشگر 6 اینچی با فناوری P-OLED بهره برده که دارای رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است. در مشخصات این دستگاه خبری از ویژگی نمایشگر همیشه روشن نیست ولی صفحه نمایش و سیستم عامل اندروید اوریو هر دو از آن پیشتیبانی می‌کنند. محافظ نمایشگر گوریلا گلس 5 بوده که دارای انحنا 3D است.

این دستگاه از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که یکی از آن‌ها به‌صورت eSIM و دیگری نانوسیم است. براساس اپراتوری که خریدار انتخاب می‌کند، این گوشی هوشمند از GSM و  CDMA پشتیبانی می‌کند. هنوز نمی‌دانیم که جک 3.5 میلی‌متری صدا از این دستگاه حذف شده یا خیر ولی شاهد استفاده از 3 میکروفون در این محصول هستیم.

نسل دوم گوگل پیکسل XL

متاسفانه اطلاعات مربوط به دوربین این گوشی هوشمند کامل نبوده و تنها مشخصات دوربین سلفی در آن ذکر شده که 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 است. شایعات گذشته به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال اشاره داشتند.

در این اطلاعات شاهد عبارت “Pixel Visual Core” بوده که توجه ما را به خود جلب کرده است. براساس شایعات، گوگل تراشه مخصوصی را برای پردازش تصویر در پیکسل XL جدید درنظر گرفته که عملکردی بهتر از +HDR خواهد داشت.

از دیگر مشخصات نسل دوم گوگل پیکسل XL می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل پیش‌فرض اندروید اوریو همراه با گوگل اسیستنت، بدنه آلومینیومی همراه با بخشی شیشه‌ای و باتری 3520 میلی‌آمپری اشاره کرد.

در نهایت عبارت “advanced x-axis haptics sensor” در مشخصات ذکر شده که احتمالا ویژگی همانند لبه‌های حساس به فشار در اچ‌تی‌سی U11 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH