سامسونگ برای شما، یک سورپرایز ویژه دارد!

0b63Samsung-Galaxy-smartpad

در ماه ژوئن، منابع خبری بسیاری بر این باور بودند که سامسونگ در حال کار برروی یک تبلت 12 اینچی است. در ابتدا نیز، تصور می‌شد سامسونگ این تبلت را برای رنج گران قیمت و از سری مدل‌های نوت تدارک دیده اما با گذر زمان مشخص شد، هدف سامسونگ از تولید یک تبلت 12 اینچی، یک محصول میان قیمتی با نمایش‌گر بزرگ است. به تازگی هم، تصویری ادعا دارد شکل و شمایل تبلت غول آسای سامسونگ این‌چنینی خواهد بود.galaxynote-122official1

اول از همه، این تبلت 12.2 اینچی احتمال داده می‌شد گلکسی نوت 12.2 نام گذاری شود اما خبرهای درز کرده و همچنین منبع اصلی این تصویر، یادآور شده‌اند که مدل این تبلت SM-P900 است. حرف P در شماره مدل‌های تبلت سامسونگ، نشان می‌دهد تبلت 12.2 اینچی سامسونگ قلم S-Pen ندارد. این بدین معنی است، که تبلت جدید سامسونگ یک مدل از سری گلکسی تب می‌باشد.

از سوی دیگر، به نظر می‌رسد این تصویر تازه منتشر شده، یک عکس مطبوعاتی از تبلت 12.2 اینچی سامسونگ خواهد بود و در طراحی آن، چند چیز جالب به چشم می‌خورد. به نظر می‌رسد سامسونگ در طراحی لبه‌ بالایی تبلت در حالت افقی، از یک طراحی نامتقارن استفاده کرده است که لبه بالایی تبلت نسبت به لبه پایینی آن، کمی ضخیم‌تر خواهد بود. چنین طراحی نامتقارنی را پیش‌تر برروی تبلت Xperia S سونی دیده بودیم. همچنین سامسونگ به جای استفاده از دکمه‌های نرم افزاری برروی تبلت 12 اینچی‌اش، از دکمه‌های فیزیکی استفاده کرده که زیبایی خاصی را به آن بخشیده است.

اگر واقعا مدل این تبلت SM-P900 باشد، احتمالا تبلت 12.2 اینچی سامسونگ از رزولوشن تصویر 1600*2560 پیکسلی، بهر منده شده و شاید باید شاهد حضور یک پردازنده 8 هسته‌ای اگزینوس 5 در آن باشیم. باور عمومی بر آن است که تبلت 12.2 اینچی سامسونگ را در نمایشگاه IFA 2013 برلین خواهیم دید و شاید باید تا آن موقع، برای دانستن اطلاعات بیش‌تر از محصولات معرفی نشده سامسونگ منتظر بمانیم! پس منتظر یک سورپرایز عظیم الجثه و البته تبلتی، از سوی سامسونگ باشید.

 

2 در مورد “سامسونگ برای شما، یک سورپرایز ویژه دارد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH