اسپیکر هوشمند گوگل هوم مینی رسما رونمایی شد

کمپانی گوگل به‌تازگی از محصول جدیدی تحت عنوان هوم مینی (Home Mini) پرده برداشت که درواقع، نسخه کوچک‌تری از اسپیکر هوشمند گوگل هوم به حساب می‌آید. این دستگاه که به‌منظور رقابت با دستگاه آمازون اکو دات (Echo Dot) تولید شده، با قیمت 49 دلار در بازار به فروش خواهد رفت.

گوگل در این محصول که دستگاهی کوچک‌تر، کم‌ سروصداتر و ارزان‌تری از گوگل هوم به حساب می‌آید، از دستیار دیجیتالی گوگل اسیستنت استفاده کرده است. گفتنی است هوم مینی صرفا جهت پخش موسیقی طراحی نشده، بلکه قادر است استفاده از گوگل اسیستنت را بیش از پیش در محیط خانه رایج کند و دسترسی به امکاناتی از قبیل دریافت اخبار و وضعیت آب‌وهوایی، گوش دادن به پادکست‌ها و ارسال دستور به دیگر دستگاه‌های مجهز به اکوسیستم گوگل را تسهیل کند.

در طی هفته‌های اخیر، خبرها و شایعات زیادی در خصوص ویژگی‌های هوم مینی در فضای وب منتشر شده بود که در جدیدترین آن‌ها، قیمت 49 دلار برای این محصول پیش‌بینی و ادعا شد که در سه رنگ روانه بازار می‌شود. قرار است گوگل هوم مینی در کشور ژاپن نیز عرضه و پشتیبانی از دستورات چند کاربره به آن اضافه شود. گفتنی است عرضه این محصول از 19 اکتبر آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH