گوگل از ایرباد بی‌سیم خود با نام پیکسل باد رونمایی کرد

دیگر دوره‌ای که هنگام بیدار شدن از خواب با صحنه‌هایی چون آویزان شدن کابل‌های هندزفری از سر و صورت خود مواجه می‌شدید گذشته است؛ چراکه این روزها با استفاده از ایربادهای بی‌سیم به راحتی می‌توانید به کمک فناوری بلوتوث به گوشی خود متصل شوید. ایربادها حتی هیچ‌گونه اتصال فیزیکی ندارند بنابراین هیچ جای نگرانی برای استفاده از آن‌ها وجود ندارد. ایربادها همواره با شارژ و کیس‌های قابل حمل عرضه می‌شوند بنابراین در مورد اتمام شارژ آن‌ها نیز نگرانی چندانی وجود نخواهد داشت.

همانند بسیاری از محصولات، ایربادهای بی‌سیم ابتدا تنها به وسیله چندین شرکت تولید می‌شدند، با این حال با گسترش و تکامل این تکنولوژی، امروزه شرکت‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ نیز توجه فراوانی به ایربادها دارند. در این بین بدون شک ایرپاد‌های اپل شناخته شده‌ترین ایربادهای بی‌سیم بوده در حالی‌که محصول تولیدی سامسونگ با نام Icon X نیز به عنوان گزینه‌ای دیگر که با کاهش قیمت زیادی نیز روبرو بوده در بازار وجود دارد.

پس از ورود کمپانی‌های بزرگی چون اپل و سامسونگ به تولید ایرباد اختصاصی خود، حال نوبت به گوگل رسیده تا وارد این گود گردد. بدین ترتیب شرکت گوگل دقایقی پیش و همزمان با رونمایی از سری دوم گوشی‌های پیکسل، ایرباد بی‌سیم خود با نام پیکسل باد را معرفی نمود.

این محصول دارای ویژگی‌هایی از جمله کنترل صدا با یک لمس و ترجمه آنی 40 زبان دنیا بوده که از طریق باتری‌هایی با طول عمر 6 ساعت تغذیه می‌شوند. همچنین یک کیس شارژ نیز با قابلیت شارژ  پیکسل باد وجود خواهد داشت. اگرچه ایربادهایی با طول عمر باتری بیشتری نیز تاکنون عرضه شده‌اند اما این مقدار نیز قابل قبول به‌نظر می‌رسد.

در پایان گفتنی است بادهای گوگل در رنگ‌های مشابه با پیکسل 2 و با قیمت 159 دلار روانه بازار خواهند شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH