مرورگر Microsoft Edge

مرورگر Microsoft Edge به‌زودی برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید منتشر خواهد شد

مرورگر Microsoft Edge که نخستین بار با انتشار ویندوز 10 مایکروسافت به این سیستم‌عامل اضافه شده بود، به‌زودی برای دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS نیز عرضه خواهد شد.

براساس آخرین شایعات، مایکروسافت قصد دارد که تا پایان سال جاری مرورگر Microsoft Edge را برای اجرا در چند پلتفرم مختلف آماده نماید و احتمالا این سیستم‌عامل‌ها، اندروید و iOS باشند. می‌توان گفت پس از آن‌که مرورگر Internet Explorer به‌عنوان یکی از ضعیف‌ترین نمونه‌های موجود، به بهانه‌های مختلف توسط کاربران اینترنتی به تمسخر گرفته می‌شد، بالاخره مایکروسافت مرورگر Microsoft Edge را در اختیار کاربران قرار داد.

مرورگر Microsoft Edge

همان‌طور که می‌دانید، این مرورگر به‌صورت پیش‌فرض از موتور جستجوی Bing بهره می‌برد که امکانات مختلفی از جمله توانایی ترجمه صفحات اینترنتی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

این مرورگر در طول یک سال گذشته با دریافت بهبودها و قابلیت‌های جدید توانسته طرفدارانی را برای خودش دست و پا کند و باید افزود که عرضه شدن این مرورگر برای چند پلتفرم را می‌توان تغییری مهم در راستای جذب کاربران تلقی کرد. همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره شد، گفته می‌شود که مایکروسافت درنظر دارد ورژن‌های جدید مرورگر مورد بحث را تا پایان سال جاری رسما منتشر کند و احتمالا در سه ماه باقی‌مانده خبرهای بیشتری درباره این تصمیم خواهیم شنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH