گوشی هوشمند ریزر را در جیب مدیرعامل این شرکت مشاهده کنید!

برای ماه‌ها شایعه شده‌ بود که شرکت ریزر در حال تفکر درباره توسعه یک گوشی هوشمند است. ریزر یک کمپانی سازنده گوشی‌های هوشمند نیست. این شرکت به خاطر تولید لوازم‌ جانبی باکیفیت مخصوص گیمینگ و محصولات کامپیوتری شناخته می‌شود. با این وجود ریزر در اوایل سال جاری شرکت سازنده گوشی نکست‌بیت (Nextbit) را خریداری کرد و شایعات از آن زمان شروع شدند.

مین‌لیانگ تان، مدیر عامل ریزر اخیرا تایید کرد که شایعات صحت داشته‌اند. امروز او در ارتباط با اولین گوشی هوشمند ریزر، دیدگاهی جسورانه را به جهان ارائه نمود. وی ماه گذشته اعلام نمود که ریزر در حال کار بر روی یک دستگاه موبایل بوده که “به‌صورت خاص برای گیمرها توسعه یافته است.”

گوشی هوشمند ریزر

اخیرا تام موس، معاون‌ ارشد بخش موبایل شرکت Razer، تصویری با مدیرعامل این کمپانی را توییت کرده است. موس پیش‌تر در شرکت نکست‌بیت فعالیت داشت. شما به وضوح می‌توانید یک دستگاه که از جیب “تان” خارج شده را مشاهده نمایید. بر روی این هندست لوگوی ریزر به شکل کاملا مشخصی قابل رویت است. نباید انتشار این تصویر را اقدامی تصادفی درنظر بگیریم. در آینده اطلاعات بیشتری از گوشی هوشمند ریزر در دسترس ما قرار خواهد گرفت ولی تا آن زمان، باید به همین عکس اکتفا کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH