گوگل پیکسل 2

امکان شارژ گوگل پیکسل 2 توسط شارژرهای 27 واتی

بنسئون لیونگ، مهندس گوگل تایید کرد که سری جدید گوشی‌های پیکسل، گوگل پیکسل ۲ و پیکسل XL ۲ با شارژر ۲۷ واتی، سریع‌تر شارژ می‌شوند. برای استفاده از این قابلیت کاربران باید شارژر ۲۷ واتی را خریداری کنند. در جعبه گوشی هوشمند یک شارژر ۱۸ واتی (مانند سری اول پیکسل‌ها) قرار دارد که با هر ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۷ ساعت از تلفن هوشمند خود استفاده ترکیبی کنید.

حال فرض کنید که از یک شارژر ۲۷ واتی استفاده کنید، گوشی چقدر سریع‌تر شارژ می‌شود. اگر پیکسل‌بوک جدید را خریداری کنید، قادر به استفاده از شارژر ۴۵ واتی آن برای شارژ گوگل پیکسل خواهید بود که هماهنگی بیشتری با گوشی هوشمند دارد.

پیکسل

شرکت گوگل این شارژر را به‌صورت جداگانه با قیمت ۶۰ دلار می‌فروشد، البته گزینه‌های ارزان‌قیمت دیگری هم وجود دارد ولی ارزش امتحان کردن ندارند و به خاطر هزینه کمتر برای شارژر ممکن است گوشی ۶۵۰ یا ۸۰۰ دلاری شما آسیب ببیند.

اندروید اوریو از مدیریت USB Type-C در کرنل لینوکس بهره برده است. به‌نظر می‌رسد این قابلیت از حالت‌های مختلف پشتیبانی کند که برای استفاده داک مناسب است. (مثل زمانی‌که در حین شارژ شدن گوشی هوشمند ویدیو تماشا می‌کنید.)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH