گلکسی نوت 9 مجهز به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش خواهد شد

گلکسی نوت 9 که قرار است سال آینده بیاید، احتمالا مجهز به ویژگی خواهد شد که این چند وقت در شایعات از آن زیاد می‌شنویم. موضوع صحبت ما استفاده از اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش و به صورت یکپارچه است. همان چیزی که گفته می‌شد اپل آی‌فون X و نوت 8 به آن مجهز می‌شوند. جالب است بدانید که این بار خبر موردنظر از سوی مینگ چی کو همان تحلیل‌گر معروف KGI Securities منتشر شده که اغلب اخبارش مرتبط به محصولات اپل است.

اگر از این فناوری استفاده شود، احتمالا فرآیند باز کردن قفل گلکسی نوت 9 به این شکل خواهد بود که باید انگشت خود را روی قسمت خاصی از صفحه‌نمایش بگذارید و کار را تمام کنید. هر دو کمپانی سامسونگ و اپل تلاش کردند که این تکنولوژی را همین امسال به کار گیرند، اما موفق نبودند. این عدم پیروزی باعث شد دو هندست نامبرده، یکی به طور کل اسکنر اثر انگشت را حذف و دیگری آن را به قسمت پشتی منتقل کند.

گلکسی نوت 9

سال 2018 اما به احتمال زیاد سامسونگ از این فناوری بهره خواهد برد، تکنولوژی که آمولد را به منبع نور برای سنسور اثر انگشت تبدیل خواهد کرد و همین امر عمر باتری را نیز افزایش خواهد داد.

BeyondEyes و Samsung LSI دو تامین‌کننده این پروژه هستند که بر طبق گفته‌های کو تا الان قطعات نمونه را در اختیار سامسونگ قرار داده‌اند. دو شرکتی که یکی از آن‌ها برنده این رقابت خواهد شد. اگر هیچ یک از این دو از سمت سامسونگ پذیرفته نشوند، احتمالا این کار بر عهده Egis خواهد بود. Egis همان شرکتی است که در حال حاضر سنسورهای اثر انگشت سامسونگ را می‌سازد.

6 در مورد “گلکسی نوت 9 مجهز به اسکنر اثر انگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش خواهد شد”

  1. بسیار عالی
    اپل قرار بود روی ایفون ایکسش بزاره ولی نمیدونم فاذش چی بود
    کلا فینگرو برداشت کلا برندیه که به کاربراش اهمیت کمی میده

    1. اشکان موسوی

      کلا اپل برند مزخرفیه راست میگی اصلا به کاربراش اهمیت نمیده..هرکی از اپل طرف داری کنه ادم خودخواهیه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH