سازندگان اندرویدی به سمت استفاده از فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی می‌روند

اسکنر اثر انگشت در زیر صفحه‌ نمایش چند وقتی بوده که به موضوع مهم دنیای تکنولوژی تبدیل‌ شده است، این فناوری هنوز وارد دنیای ما نشده، با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی جایگزین شد. براساس خبرها، سازندگان اندرویدی در فکر ارائه تکنولوژی تشخیص چهره سه‌بعدی، قابلیتی مشابه با تشخیص چهره سه‌بعدی آی‌فون X هستند.

براساس خبرهای ارائه‌ شده توسط «مینگ چی کو» تحلیلگر فناوری، از رونمایی آی‌فون X تا امروز، تحقیقات و فعالیت‌های سازندگان اندرویدی برای ساخت سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی بیشتر شده است.

بدون شک برنامه‌هایی در گوشی هوشمند با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی هماهنگ خواهند بود، شبیه به Animoji که با سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی آی‌فون X کار می‌کند.

اسکنر اثرانگشت

سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌ نمایش چند سالی بوده که در مسیر توسعه قرار دهد ولی هنوز به مرحله تولید نرسیده است. در زمان تولید و رونمایی گلکسی S8 و نوت 8، گمانه‌زنی‌هایی از سنسور اثرانگشت زیر صفحه‌نمایش وجود داشت و حتی طرح‌های اولیه برای محل قرارگیری سنسور در زیر صفحه‌نمایش S8 توسط بسیاری از وب‌سایت‌های خبری منتشر شد ولی باز هم خبری از سنسور زیر صفحه‌نمایش نبود.

اپل قبل از معرفی آی‌فون 10، صحبت‌هایی در رابطه با قرار دادن سنسور اثر انگشت در داخل صفحه‌نمایش این دستگاه کرده بود ولی در نهایت این سنسور تبدیل به سیستم تشخیص چهره سه‌بعدی شد.

تحلیلگر تکنولوژی، کو در ادامه اظهاراتش به این نکته اشاره‌ کرده که سامسونگ در حال تولید سنسور کوچک CIS (فرستنده سیگنال مستقل) برای گلکسی S9 است تا بالاخره رویای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه‌ نمایش به حقیقت بپیوندد. همچنین حدس‌هایی در رابطه با قرار گرفتن این سنسور بر روی صفحه‌نمایش OLED قابل‌ انعطاف سامسونگ زده می‌شود.

8 در مورد “سازندگان اندرویدی به سمت استفاده از فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی می‌روند”

  1. اشکان موسوی

    اینم از اسکنرسه بعدس چهره که ایفون دارا کلاس میزاشتن براش ..سامسونگم میخواد طراحی کنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH